در نشست فرماندهان پلیس راه و راهور گیلان و مدیران گمرک با عیسی فرهادی مطرح شد:

توسعه همکاری‌ها جهت خدمات‌رسانی مطلوب به گردشگران نوروزی منطقه آزاد انزلی

سرهنگ امیر طالبی فرمانده پلیس راهور و سرهنگ جاور صفاری فرمانده پلیس راه گیلان به همراه مجتبی یوسفی‌پور رئیس گمرک منطقه آزاد انزلی و جلالی معاون ستاد گمرکات استان گیلان با عیسی فرهادی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی دیدار و پیرامون نحوه ارائه خدمات پلیس و گمرک در جهت تسهیل سفرهای نوروزی، ارتقا شاخص‌های ایمنی و همکاری‌های چندجانبه گفت‌وگو کردند.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، در این نشست که معاونین سازمان منطقه آزاد انزلی نیز حضور داشتند، درخصوص مباحث مترتب‌بر نحوه تسریع در ارائه خدمات پلاک گذر موقت برای خودروهای پلاک منطقه آزاد انزلی با فرماندهان پلیس راه و راهور استان و مدیران گمرک گفت‌وگو و توافقات جدیدی صورت گرفت.

بر این اساس، مقرر شد تولید و تخصیص پلاک گذر موقت برای سفرهای نوروزی دارندگان خودروهای پلاک منطقه آزاد انزلی در روزهای پایانی سال پیش‌رو با سرعت بیشتری و بدون محدودیت ادامه یابد و همچنین این خدمات از اولین روز کاری در فروردین‌ماه سال آینده نیز ادامه یابد و سهمیه در نظر گرفته برای مرخصی خودروهای پلاک منطقه در صورت مراجعه متقاضیان، بیشتر از سال‌های گذشته منظور گردد.

همچنین توافق شد، خدمات ارائه پلاک گذر موقت با فراهم شدن امکانات مورد‌نیاز پلیس به‌زودی به صورت متمرکز در مرکز شماره‌گذاری خودرو منطقه ازاد انزلی صورت پذیرد.

عیسی فرهادی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این نشست تاکید کرد: با توجه به اینکه منطقه آزاد انزلی به عنوان یکی از مقاصد گردشگری در سطح کشور شناخته شده، لازم است با همکاری مجموعه پلیس نسبت به مدیریت هرچه بهتر جریان ترافیکی منطقه و ارتقاء شاخص‌های ایمنی و امنیت آن خصوصا در ایام نوروز پیش‌روی اهتمام بیشتری صورت گیرد.

گفتنی است، در این ارتباط توافق گردید با تامین امکانات و نیروی انسانی موردنیاز پلیس و همکاری و هماهنگی اداره‌کل حراست سازمان منطقه آزاد انزلی، پلیس راه به صورت ثابت در ایام نوروز در سطح منطقه حضور و خدمت‌رسانی نماید.

شایان ذکر است، فرماندهان پلیس راه و راهور استان گیلان و مدیران گمرک نیز با اشاره به تجربه‌های خوب همکاری با سازمان منطقه آزاد انزلی ظرف سال‌های گذشته و تصریح بر ظرفیت‌ها و فرصت‌های متنوع این منطقه برای اقتصاد استان و کشور، آمادگی مجموعه تحت فرماندهی خود را برای تداوم و گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف اعلام کردند.