بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از روند اجرایی پروژه دهکده سلامت قشم:

توسعه گردشگری سلامت در جزیره قشم

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از روند اجرایی پروژه دهکده سلامت قشم که برای حدود یک هزار جوان بومی اشتغال‌زایی به همراه دارد، بازدید کرد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، حمیدرضا مومنی به همراه جمعی از مشاوران، معاونان و مدیران این سازمان، از مراحل پیشرفت ساخت کلینیک دهکده سلامت قشم، واقع درغرب روستای گامبرون، بازدید کرد.

بزرگ‌ترین مجتمع توریست درمانی ایران باهدف محرومیت‌زدایی از غرب جزیره، اشتغال‌زایی برای بومیان جزیره و ارتقای سهم گردشگری درمانی کشور، به وسعت ۱۲۲هزار مترمربع در منطقه آزاد قشم در حال ساخت است.

فاز نخست این پروژه شامل یک بیمارستان ۶۴تختخوابه، یک کلینیک تخصصی ارتوپدی و مرکز ریکاوری ورزشی برای جذب ورزشکاران به ویژه فوتبالیست‌های ایرانی و کشورهای حوزه خلیج فارس است.

گفتنی است، این پروژه با ایجاد اشتغال برای حدود هزار نیروی کار، در زمینی به مساحت ۱۲۲هزار مترمربع در سه فاز درمانی، گردشگری و تفریحی با هدف ارتقاء سطح سلامت جزیره و ایجاد پایگاهی برای توسعه گردشگری سلامت توسط بخش خصوصی در روستای گامبرون جزیره قشم ساخته می‌شود که در فاز نخست آن یک بیمارستان ۶۴تختخوابه، یک کلینیک تخصصی ارتوپدی و مرکز ریکاوری ورزشی و در فاز دوم و سوم هم ساخت یک هتل و یک شهربازی پیش‌بینی شده است.