مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت:

جشنواره تابستانی؛ ظرفیتی برای احیاء فعالیت‌های اقتصادی و گردشگری جزیره قشم

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، از جشنواره تابستانی عید تا عید به‌عنوان ظرفیتی برای احیاء فعالیت‌های اقتصادی و گردشگری جزیره نام برد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، افشار فتح‌الهی در جلسه بررسی عملکرد سه‌روزه جشنواره تابستانی قشم با تاکید بر لزوم نظرسنجی از مردم و گردشگران بیان داشت: ورود بیش از ۶هزار گردشگر به قشم و استقبال بیش از ۲هزار نفر از هموطنانمان از برنامه‌های شبانه این جشنواره در این مدت، بیانگر اثربخشی مطلوب این رویداد در کشور بوده است.

وی هدف از برپایی جشنواره تابستانی قشم را احیاء اقتصاد مردم و زنده کردن تابستان‌های داغ جزیره خواند و افزود: احصاء کاستی‌ها و کمبودها در برگزاری این رویداد، ما را برای مدیریت بهتر رویداد بزرگی همچون میزبانی از شرکت‌کنندگان در جام‌جهانی و تداوم جشنواره تابستانی قشم در سال‌های بعد آماده می‌کند.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خواستار حرکت هماهنگ و تعاملی درون‌بخشی و فرابخشی در این منطقه شد و خاطرنشان کرد: برای کمک به پویایی شرایط اقتصادی و جریان مداوم درآمدزایی در جزیره قشم، نیاز به همکاری و همسویی در همه بخش‌ها چه دولتی و چه خصوصی است.

گفتنی است، جشنواره تابستانی قشم با تخفیف‌های ۳۰ تا ۸۰درصدی در اماکن اقامتی و مراکز تجاری، از ۱۸ تا ۳۱تیرماه‌۱۴۰۱ در حال برگزاری است.