مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار کرد:

جشنواره جزیره فوتبال، الگوی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با بخش خصوصی

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، برگزاری جشنواره فوتبالی در جزیره کیش را نتیجه اعتماد به بخش خصوصی عنوان کرد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، مهدی کشاورز در آیین افتتاح جشنواره جزیره فوتبال با اشاره به آماده‌سازی تمام زیرساخت‌های موجود در کیش عنوان کرد: تمام خادمان مردم سعی و تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت‌ها به‌کار برده تا بتوانند رویدادی که از اکنون آغاز و تا جام‌جهانی‌۲۰۲۲ قطر ادامه خواهد داشت، به نحو احسن و در جهت ایجاد شادی و رضایت مردم رقم زنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پایان تاکید کرد: با برگزاری این رویداد شاهد نتیجه اعتماد خود به بخش خصوصی هستیم و با افتخار و توکل به خدا و در شب عید سعید غدیر خم امیدواریم بتوانیم با کمک یکدیگر و در حد مطلوب به جام‌جهانی‌۲۰۲۲ رسیده و با یک اعتماد و همفکری شاهد حضور تیم‌ملی فوتبال در این رویداد باشیم.

شایان ذکر است، در رویداد جشنواره جزیره فوتبال کیش، وزیر ورزش و جوانان کشور، برخی نمایندگان و اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، مدیران و مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش، ستارگان فوتبال کشور، فعالان بخش خصوصی و جوامع کیش حضور داشتند.