حضور سفیر جمهوری صربستان در جزیره قشم

سفیر جمهوری صربستان در ایران در ابتدای ورود به فرودگاه قشم از سوی مشاور عالی مدیرعامل منطقه آزاد قشم مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، این نخستین سفر دراگان تودروویچ به جزیره قشم است که با هدف آشنایی و معرفی پتانسیل‌های اقتصادی و گردشگری منطقه آزاد قشم صورت می‌گیرد.

بازدید از پروژه‌های اقتصادی حوزه نفت و انرژی جزیره قشم و دیدار با حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قشم از اهداف اصلی این سفر می‌باشد.

سفیر صربستان در ایران در ابتدای حضور در جزیره قشم از چند پروژه  اقتصادی حوزه نفت و انرژی جزیره قشم بازدید کرد و با ظرفیت‌های موجود در منطقه آشنا شد.

در این سفر علی یدقار مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، سفیر صربستان در ایران را از تهران تا جزیره  همراهی کرد و حسین مرادی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل این سازمان نیز به نمایندگی از حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در فرودگاه بین‌المللی قشم از وی استقبال کرد.

بر اساس این گزارش، قرار است طی هفته‌های آینده رئیس‌جمهور کشور صربستان همراه با هیاتی از فعالان اقتصادی آن کشور به ایران سفر کند و حضور سفیر صربستان در قشم می‌تواند زمینه‌ساز حضور سرمایه‌گذاران در جزیره باشد.