حضور شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در دهمین دوره نمایشگاه کیش اینوکس

شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به عنوان یکی از بخش‌های اقتصادی پیشرو در حوزه حمل و نقل، لجستیک و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در دهمین دوره نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور شرکت می‌کند. به گزارش اخبار آزاد مناطق، دهمین دوره نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور از تاریخ ۳۰مهرماه لغایت ۳آبان‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره […]

شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به عنوان یکی از بخش‌های اقتصادی پیشرو در حوزه حمل و نقل، لجستیک و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در دهمین دوره نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور شرکت می‌کند.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، دهمین دوره نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور از تاریخ ۳۰مهرماه لغایت ۳آبان‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار می‌شود و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) برای دومین سال متوالی در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور (Kish invex) یکی از بزرگترین رویدادهای اقتصادی بخش خصوصی است که با کنار هم قرار دادن بخش‌های پیشرو اقتصاد ایران شامل حمل و نقل و لجستیک، بانک، بیمه، بورس، انرژی، عمران و زیرساخت، گردشگری، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و حضور متولیان پروژه‌های سرمایه‌پذیر از یک سو و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی از سوی دیگر، فرصت ویژه‌ای را برای بهره‌برداری و توسعه سرمایه‌گذاری و در نهایت رشد و توسعه اقتصادی کشور فراهم می‌کند.

گفتنی است، نشست تخصصی “فرصت‌ها و مزیت‌های سرمایه‌گذاری در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)” اول آبان‌ماه از ساعت‌۱۰ الی ۱۱:۳۰ در سالن خوارزمی مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد.