مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کرد:

حضور فعال منطقه آزاد قشم در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از حضور فعال این مدیریت و همچنین ژئوپارک جهانی قشم در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، علیرضا امری کاظمی با اعلام این خبر، گفت: هدف از شرکت در این نمایشگاه، عرضه توانمندی‌های گردشگری، صنایع دستی جزیره و همچنین معرفی جاذبه‌های ژئوپارک جهانی قشم است.

وی اضافه کرد: کارشناسان صنایع دستی، گردشگری و ژئوپارک جهانی قشم به همراه نمایندگانی از فعالان این حوزه‌ها در جزیره با حضور در غرفه سازمان منطقه آزاد قشم در نمایشگاه گردشگری تهران به معرفی ظرفیت‌های قشم برای بازدیدکنندگان می‌پردازند.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، بزرگ‌ترین رویداد تخصصی کشور در حوزه صنعت گردشگری است و حضور منطقه آزاد قشم در این نمایشگاه تخصصی، فرصتی ارزنده برای ارائه پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و جذب مخاطبان علاقه‌مند به این صنعت است.

به گفته امری کاظمی؛ در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران علاوه بر مدیریت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مدیریت ژئوپارک جهانی قشم نیز به عنوان تنها ژئوپارک جهانی ایران و منطقه خاورمیانه حضور فعالی داشته و به معرفی ظرفیت‌های خود می‌پردازد.

وی ادامه داد: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، فرصتی بی‌نظیر برای کسب و کارهای مرتبط با حوزه گردشگری است تا خدمات و محصولات خود را به بازارهای هدف معرفی کنند.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: تولیدکنندگان و فعالان حوزه صنایع دستی منطقه آزاد قشم نیز در این نمایشگاه بین‌المللی به ارائه محصولات و تولیدات خود می‌پردازند و با معرفی این ظرفیت‌ها، سهم موثری در معرفی توانمندی‌های این منطقه خواهند داشت.

امری کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: معرفی قشم به عنوان یک مقصد گردشگری، دارای اهمیت بالایی است و با برندسازی قشم به عنوان یک موقعیت مهم گردشگری می‌توانیم از مزایای درآمدی این صنعت استفاده کنیم.

گفتنی است، ۹۸۵شرکت داخلی و ۴۳شرکت خصوصی از پنج کشور و ۱۸نمایندگی از شرکت‌های خارجی که با شرکت‌های ایرانی همکاری دارند در این نمایشگاه حاضر هستند.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از امروز ۲۳ تا ۲۶بهمن‌ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.