در دیدار فرمانده مرزبانی ناجا با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مطرح شد:

حفظ امنیت مرزها و مقابله با قاچاق، زمینه‌ساز توسعه جزیره قشم

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: حفظ امنیت اجتماعی و اقتصادی و همچنین برنامه‌ریزی برای مقابله با قاچاق از مهم‌ترین اولویت‌ها برای ایجاد توسعه و پیشرفت در مناطق مرزی کشور به‌ویژه در جزیره قشم است.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، افشار فتح‌الهی در دیدار با فرمانده مرزبانی ناجا اظهار داشت: پیشرفت و توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در قشم ارتباط نزدیکی با امنیت و ثبات دارد و نیروهای دریابانی و مرزبانی در این حوزه تلاش بسیاری انجام می‌دهند.

وی افزود: اشراف اطلاعاتی در مقوله مقابله با قاچاق می‌تواند دستاوردهای مطلوبی را به‌دنبال داشته باشد که این موضوع می‌طلبد با پیش‌بینی‌های لازم و ارائه برنامه‌های منسجم در جهت کنترل آن و هدایت فعالیت‌های به ‌سوی تجارت قانونی گام برداریم.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان تصریح کرد: در سال‌های گذشته اقداماتی خوبی در راستای تقویت امنیت جزیره قشم انجام‌ شده و به‌واسطه همین تلاش‌هاست که امروز امنیت خوبی را نوار مرزی جنوب کشور به‌ویژه در حوزه جزایر شاهد هستیم.

همچنین، فرمانده مرزبانی ناجا نیز در این جلسه اظهار داشت: اشراف اطلاعاتی خوبی در مرزهای کشور وجود دارد و این موضوع باعث شده، امنیت و ثبات برقرار باشد تا مردم با خیال راحت به زندگی‌شان برسند.

سردار احمدعلی گودرزی ادامه داد: حفظ امنیت مرزهای کشور و تلاش در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی از اولویت‌های نیروهای مرزبانی در کشور بوده و با افزایش ارتباط خوب میان نیروهای امنیتی با مردم، خوشبختانه امروز مرزهای کشور از وضعیت پایدار و امنیت خوبی برخوردار است.

فرمانده مرزبانی ناجا در پایان خاطرنشان کرد: حفظ امنیت و جلوگیری از قاچاق کالا از وظایف ذاتی نیروهای مرزبانی کشور است و ماموران این ارگان در مبارزه با قاچاق کالا در کنار دولت مردمی به مقابله با قاچاقچیان می‌پردازند.

گفتنی است، در دیدار افشار فتح‌الهی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا؛ سردار بهادر اسماعیلی فرمانده مرزبانی استان هرمزگان و سرهنگ صفر متاجی فرمانده دریابانی قشم نیز حضور داشتند.