مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید از موسسه توانبخشی معلولین گل‌های بهشت هلر اظهار کرد:

حمایت از مددجویان و معلولان جزیره، وظیفه سازمان منطقه آزاد قشم است

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت هفته بهزیستی، از موسسه آموزشی و توانبخشی معلولین گل‌های بهشت هلر جزیره قشم بازدید و طی آیینی در جمع مسئولان، مربیان، مشاوران و معلولان این موسسه در سخنانی بر ضرورت توجه و حمایت از مددجویان و معلولان جزیره تاکید کرد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، علی درویش‌پور در این آیین که ابراهیم حسن‌نژاد مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان و جمعی از معاونان، مدیران و روسای ادارات سازمان منطقه آزاد و شهرستان قشم حضور داشتند، هفته بهزیستی را فرصتی گرانبها برای آشنایی با وضعیت معلولین در این موسسه و خدمات ارائه شده به آنها دانست و گفت: کیفیت خدمات و نحوه برخورد پرسنل خصوصا مربیان و مشاوران با معلولان و مددجویان در این موسسه بسیار بالا است.

وی در ادامه سخنان خود به حمایت‌های سازمان متبوع خود از معلولان اشاره کرد و افزود: سازمان منطقه آزاد قشم در کنار ماموریت‌های رونق اقتصادی، توسعه صادرات، تبدیل قشم به مقصد اول گردشگری کشور، توسعه صنعت نفت و انرژی و افزایش تولیدات شیلاتی، وظیفه خود می‌داند که از جامعه محلی قشم خصوصا معلولان این جامعه به اندازه وسع خود حمایت نماید که اهداء ۵۰دستگاه ویلچر به معلولان عزیز جزیره قشم ازجمله آنهاست.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی در سال‌های اخیر در ارائه خدمات مختلف به مددجویان ازجمله تامین و احداث مسکن، ساماندهی معابر و مناسب‌سازی آنها برای معلولان و خدمات دیجیتال و الکترونیکی به خصوص در بحث کرونا گام‌های بزرگی برداشته است، اظهار داشت: در جزیره قشم نیز با همت مسئولان بهزیستی استان و شهرستان و این موسسه توانبخشی، خدمات خوبی به مددجویان خصوصا معلولان عزیز ارائه می‌شود که جای تقدیر دارد.

براساس این گزارش، اسماعیل کیانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان قشم نیز در این آیین، استفاده از همه ظرفیت‌ها را برای توسعه کمی و کیفی خدمات به مددجویان و معلولان شهرستان مورد تاکید قرار داد و گفت: مسئولیت اجتماعی بهزیستی در کنار مشارکت مردم و سازمان‌ها بالاخص خیرین باعث شده تا معلولان در قشم حتی در دورترین نقاط این شهرستان از خدمات قابل قبولی برخوردار شوند.

در ادامه این آیین که با پیگیری و برنامه‌ریزی معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد، لوح تقدیر و هدایایی به مسئولان، مربیان و مشاوران موسسه آموزشی و توانبخشی معلولین گل‌های بهشت هلر جزیره قشم و همچنین خیران و مددجویان توسط علی درویش‌پور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اهداء شد‌‌.

گفتنی است، آیین‌های بزرگداشت هفته بهزیستی از ۲۱ تا ۲۹تیرماه امسال با شعار «بهزیستی در گام دوم؛ هوشمندسازی، محله‌‌محوری و سلامت اجتماعی در خانواده » همزمان با سراسر کشور در جزیره قشم برگزار می‌شود.