مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند اظهار داشت:

حمایت سازمان منطقه آزاد اروند از طرح‌های اشتغال‌زا

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در آیین بهره‌برداری از شرکت «زعفران نگین طلای سرخ آسیا» از نقش مشارکتی سازمان متبوعش در بهره‌برداری از واحدهای تولیدی بنا بر وظایف خود در توسعه تولید، خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، اسماعیل زمانی گفت: بنا بر وظایف خود در توسعه تولید، سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال، توسط شرکت توسعه سرمایه‌گذاری اروند که متعلق به سازمان منطقه آزاد اروند است، در برخی پروژه‌ها که توجیه اقتصادی دارند و برای منطقه اشتغال‌زا هستند، مشارکت می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا شرکت توسعه منطقه آزاد اروند جهت تامین سرمایه در گردش و راه‌اندازی شرکت «زعفران نگین طلای سرخ آسیا» که توسط بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید، مشارکت لازم را داشته است..

رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند، اشتغال‌زایی واحد تولیدی مذکور را با توجه به نوع فعالیت آنها که بسته‌بندی و روغن‌کشی است، نسبت به سرمایه‌گذاری آن بالا دانست و افزود: این شرکت تنها در یک نوبت کاری برای ۱۵۰نفر ایجاد اشتغال کرده است و اگر در دو نوبت فعالیت داشته باشد، این تعداد به ۲۵۰نفر نیز افزایش می‌یابد.

زمانی گفت: سازمان منطقه آزاد اروند از واحدهایی که بهره‌برداری نهایی تولیدات محصولات هستند، حمایت کرده و  آنها را مورد تشویق قرار می‌دهد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند ضمن دعوت از سرمایه‌گذاران خرد جهت راه‌اندازی کسب‌ و کار در منطقه افزود: باید متذکر شوم در زمینه مکان و سرمایه در گردش، در صورت توجیه اقتصادی و اشتغال‌زایی، همکاری لازم را با این سرمایه گذاران خواهیم داشت.