دانشگاه علمی کاربردی منطقه آزاد چابهار به واحد بین‌الملل استان سیستان و بلوچستان تبدیل می‌شود

رئیس دانشگاه علمی-‌کاربردی استان سیستان و بلوچستان، گفت: دانشگاه علمی-کاربردی منطقه آزاد چابهار با توجه به دارا بودن زیرساخت‌ها، شاخص‌ها و استانداردهای لازم، قابلیت تبدیل‌ شدن به واحد بین‌الملل استان را دارد که تحقق آن در حال پیگیری است. به گزارش اخبار آزاد مناطق، حبیب‌الله سالارزهی افزود: این مرکز با توجه به پتانسیل‌ها، موقعیت و […]

رئیس دانشگاه علمی-‌کاربردی استان سیستان و بلوچستان، گفت: دانشگاه علمی-کاربردی منطقه آزاد چابهار با توجه به دارا بودن زیرساخت‌ها، شاخص‌ها و استانداردهای لازم، قابلیت تبدیل‌ شدن به واحد بین‌الملل استان را دارد که تحقق آن در حال پیگیری است.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، حبیب‌الله سالارزهی افزود: این مرکز با توجه به پتانسیل‌ها، موقعیت و شرایط موجود یکی از مراکزی در استان است که از فضا، امکانات و تجهیزات مناسب در زمینه آموزش دانشجویان، هنرجویان و کارآموزان در مقاطع مختلف تحصیلی و دوره‌های کوتاه‌مدت برخوردار می‌باشد.

سالارزهی اضافه کرد: از دیگر کارهای عمرانی که در دانشگاه علمی کاربردی منطقه آزاد چابهار در دستور کار داریم، ساخت مهمانسرا برای استفاده مهمانان، اساتید و کارکنان دانشگاه علمی-‌کاربردی سراسر کشوراست.

وی تصریح کرد: دانشگاه علمی-‌کاربردی منطقه آزاد چابهار جزء ۲۰دانشگاه کشور است که دانشجویانی در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های مختلف در آن فارغ‌التحصیل شده‌اند.

احمدرضا پیش‌بین، معاون فرهنگی دانشگاه علمی-کاربردی کشور و هیات همراه در سفر به منطقه آزاد چابهار، طی بازدیدی که از بخش‌های مختلف دانشگاه منطقه و سالن ورزشی دوهزار نفری ورنای منطقه آزاد چابهار داشتند، امکانات این مجموعه ورزشی را برای برگزاری مسابقات دانشگاه‌های سراسر کشور مناسب عنوان کرد.