در دیدار مدیرعامل و معاون سازمان منطقه آزاد قشم با داوود میرباقری و مدیر سیما فیلم مطرح شد؛ احداث بخشی از شهرک سینمایی تیسفون در جزیره قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از احداث بخشی از شهرک سینمایی تیسفون در این جزیره خبر داد. به گزارش مناطق آزاد، حمیدرضا مومنی در نشستی که با داوود میرباقری و مدیر سیما فیلم در تهران برگزار شد، گفت: با توجه به بازدید قبلی آقای میرباقری از جزیره قشم برای انتخاب لوکیشن ساخت یک شهرک سینمایی […]

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از احداث بخشی از شهرک سینمایی تیسفون در این جزیره خبر داد.

به گزارش مناطق آزاد، حمیدرضا مومنی در نشستی که با داوود میرباقری و مدیر سیما فیلم در تهران برگزار شد، گفت: با توجه به بازدید قبلی آقای میرباقری از جزیره قشم برای انتخاب لوکیشن ساخت یک شهرک سینمایی و انتخاب این جزیره به عنوان مکانی مناسب برای ساخت سریال سلمان فارسی، به زودی عملیات احداث شهرک سینمایی تیسفون در قشم آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: از آنجایی که ساخت این پروژه به مدت چهار سال در قشم ادامه پیدا خواهد کرد، ساخت یک شهرک سینمایی در جزیره قشم و استفاده آن در یک پروژه عظیم مانند سریال سلمان فارسی، می تواند پتانسیلی برای کلید خوردن پروژه های مشابه باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به نقش شهرک های سینمایی در افزایش جذابیت های گردشگری قشم عنوان کرد: سرنوشت سریال “سلمان فارسی” می تواند به سرنوشت بخش عظیمی از اهداف عالی گردشگری در قشم پیوند بخورد. حضور در اماکنی که محل ساخت فیلم ها و سریال های تاریخی هستند از علاقمندی های مردم است و شهرک سینمایی تیسفون می تواند به یک مرکز گردشگری تاریخی کم نظیر در کشور بدل شود.

مومنی افزود: دیدگاه ما نسبت به این پروژه به عنوان یک وظیفه ملی و اعتقادی است و تلاش خواهیم کرد تا در راستای اجرای این پروژه تاریخی بهترین شرایط را مهیا کنیم. ، سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این مسیر با تمام ظرفیتی که در اختیار دارد همراه شما خواهد بود.

بخشی از فیلم حضرت سلمان به کارگردانی داوود میرباقری در قشم تصویر برداری خواهد شد. آغاز به کار این پروژه از اواخر فروردین ماه در مراکش خواهد بود و ساخت این پروژه به مدت چهار سال در قشم ادامه پیدا خواهد کرد.