در نشست مومنی با معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح شد: قشم پایلوت موسیقی مناطق آزاد کشور می‌شود

حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در نشست با سیدمحمد مجتبی حسینی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درخصوص تبدیل شدن قشم به عنوان پایلوت موسیقی مناطق آزاد کشور مذاکره کردند. در این نشست که در دفتر معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان برگزار شد، پس از […]

حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در نشست با سیدمحمد مجتبی حسینی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درخصوص تبدیل شدن قشم به عنوان پایلوت موسیقی مناطق آزاد کشور مذاکره کردند.

در این نشست که در دفتر معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان برگزار شد، پس از معرفی توان بالای هنرمندان جزیره قشم در حوزه‌های مختلف هنری، قرار شد در آینده نزدیک تفاهم‌نامه هنری این منطقه آزاد با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با محوریت تبدیل قشم به عنوان پایلوت موسیقی مناطق آزاد کشور امضا شود.

رسول اکبری، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم و علیرضا کمساری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این منطقه هم در این مذاکرات حضور داشتند.

شایان ذکر است؛ تفویض اختیارات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم موجب ارتقای سطح اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قشم به اداره کل گردید و فعال شدن هشت انجمن هنری با بیش از یکهزار عضو رسمی بخشی از امتیازات این تفویض اختیار می‌باشد.