دیدار دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با خانواده شهید صالح ملاحی

مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی پس از حضور در جزیره قشم به منظور افتتاح چند پروژه عمرانی، گردشگری و صنعتی، در نخستین برنامه با خانواده شهید صالح ملاحی لافتی دیدار کرد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، سعید محمد مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، حمید برومند قائم‌مقام این دبیرخانه و افشار فتح‌الهی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با حضور در منزل شهید صالح ملاحی لافتی، حضور و خدمت کنار خانواده شهدا و تلاش جهت رفع مشکلات آنها را افتخاری بزرگ برای همه مسئولان اجرایی کشور دانستند.

مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این برنامه همچنین اظهار داشت: بی‌تردید اگر ایثار و ‌رشادت شهدا و جانبازان عالیقدر نبود، ‌عدالت‌خواهی و اسلام ناب که امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی نمایان است و الگویی برای کشورهای جهان است، وجود نداشت.

بنا بر این گزارش، امروز پنجشنبه سی‌و‌یکم شهریورماه با حضور مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در جزیره قشم، ۱۳طرح عمرانی، گردشگری و صنعتی با اعتباری بیش از ۱۵۰۰میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.