رئیس‌جمهور وارد چابهار شد

دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور و هيات همراه از طریق فرودگاه بین‌المللی کنارک وارد چابهار شد و در بدو ورود مورد استقبال مرتضی بانک دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان، عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، فرمانداران شهرستان‌های چابهار و کنارک و جمعی از مقامات و شخصیت‌های استان قرار گرفت.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، رئیس‌جمهور به منظور بازدید از مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان و بررسی روند امدادرسانی و حل مشکلات سیل‌زدگان این استان وارد چابهار شد و در فرودگاه کنارک از سوی استاندار و دیگر مقامات محلی مورد استقبال قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی بلافاصله پس از ورود، عازم مناطق سیل‌زده شد تا ضمن بازدید از این مناطق، از نزدیک در جریان روند امداد‌رسانی و اقدامات انجام شده در این زمینه قرار گیرد.

دکتر روحانی در سفر یک روزه خود به استان سیستان و‌ بلوچستان علاوه بر بازدید از مناطق سیل‌زده، در جلسه ستاد مدیریت بحران استان نیز شرکت می‌کند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور و وزرای کشور، راه و شهرسازی، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، نیرو، ارتباطات و فناوری اطلاعات و سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، رئیس‌جمهور را در بازدید از مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان همراهی می‌کنند.