رئیس دفتر نهاد ریاست جمهوری: اقدامات مناسبی در حوزه زیرساخت شلمچه انجام شده است

رئیس دفتر نهاد ریاست جمهوری گفت: در حوزه زیرساخت و امکاناتی مانند آب، برق، گاز و ارتباطات اقدامات مناسبی در مرز شلمچه انجام‌شده است. محمود واعظی امروز (جمعه ۴آبان‌ماه) در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حوزه زیرساخت و امکاناتی مانند آب، برق، گاز و ارتباطات کارهای بسیار خوبی […]

رئیس دفتر نهاد ریاست جمهوری گفت: در حوزه زیرساخت و امکاناتی مانند آب، برق، گاز و ارتباطات اقدامات مناسبی در مرز شلمچه انجام‌شده است.

محمود واعظی امروز (جمعه ۴آبان‌ماه) در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حوزه زیرساخت و امکاناتی مانند آب، برق، گاز و ارتباطات کارهای بسیار خوبی انجام ‌شده است.

وی افزود: پارکینگی که برای خودروها احداث‌ شده است، نظم مناسبی دارد و کارهای انجام‌ شده در این پارکینگ قابل ‌تحسین است.

واعظی اربعین را یک حماسه بزرگ معنوی و عبادی خواند و افزود: این حماسه نشان‌دهنده عظمت شیعه در دنیا است و این‌ که همه مسئولین از بخش‌های مختلف در حال خدمت به مردم هستند یک افتخار بزرگ است.

رئیس دفتر نهاد ریاست جمهوری بیان کرد: نظمی که امروز در شلمچه و چذابه مشاهده کردیم نشان‌دهنده یک تقسیم‌ کار خوب است و تردد زائران باید بین ۳مرز کشورمان با عراق تقسیم شود تا تردد در مرز با سهولت بیشتری انجام گیرد.

وی اعلام کرد: از کسانی که قصد رفتن به زیارت اربعین را دارند تقاضا می‌کنیم که مرز شلمچه و چذابه را برای رفتن به زیارت انتخاب کنند، چراکه در این مرزها توقف وجود ندارد و نسبت به مرز مهران روان‌تر است.

واعظی افزود: امروز در مسیر چذابه و شلمچه ترافیکی مشاهده نکردیم که این موضوع نشان‌دهنده ۴بانده کردن مسیر و اقداماتی است که طی یک سال گذشته انجام‌ شده است.

رئیس دفتر نهاد ریاست جمهوری با اشاره به تعداد زائرانی که از مرز عبور کرده‌اند، عنوان کرد: تاکنون یک‌میلیون و ۴۰۰هزار نفر از سه مرز شلمچه، چذابه و مهران عبور کرده‌اند.