به همت شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه منطقه آزاد ماکو صورت می‌پذیرد:

راه‌اندازی اتاق فکر جذب سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ماکو

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه سازمان منطقه آزاد ماکو از راه‌اندازی اتاق فکر جذب سرمایه‌گذاری و توسعه این منطقه خبر داد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، ابراهیم جلیلی اظهار داشت: به منظور استفاده از ظرفیت‌های فکری متخصصین و صاحب‌نظران منطقه، جوانان خالق و مبتکر، پیشکسوتان صاحب تجربه جهت هم‌افزایی اقتصادی و توسعه‌ای، در راستای تحقق رسالت‌ها و نیل به اهداف شرکت که همانا بستر‌سازی برای رشد و توسعه اقتصادی، صنعتی، عمرانی و بازرگانی منطقه آزاد ماکو می‌باشد، این اتاق فکر راه‌اندازی می‌شود.

وی با تاکید بر مشارکت ظرفیت‌های انسانی در راستای توسعه منطقه بیان داشت: این شرکت از طریق جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی و همچنین ارائه خدمات پشتیبانی به کلیه فعالین اقتصادی منطقه در چارچوب سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی و اساسنامه شرکت در افق چشم‌انداز و ماموریت آن در حوزه‌های مختلف اقتصادی و سرمایه‌گذاری فعالیت دارد؛ لذا با ایجاد اتاق فکر، کلیه نخبگان، صاحب‌نظران و جوانان منطقه در برنامه‌ریزی‌های آینده این شرکت برای جذب سرمایه‌گذاری و توسعه منطقه مشارکت می‌نمایند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: به همین منظور از کلیه متخصصین، نخبگان و افراد دارای تجربه، نظر، ایده خالق و اندیشه نو در زمینه‌های مذکور جهت همفکری و هم‌اندیشی درخواست می‌شود تا عضو این اتاق فکر شوند.

جلیلی در ادامه اذعان داشت: علاقه‌مندان به عضویت در اتاق فکر می‌توانند از بین گروه‌های ذیل جهت همراهی به ما بپیوندند: متخصصین، دانش‌آموختگان، افراد دارای تجربه و سابقه فعالیت و علاقه‌مندان رشته‌های مرتبط با کلیه حوزه‌های سرمایه‌گذاری، اقتصاد، صنایع، کشاورزی، بورس و بانکداری، عمران، کامپیوتر و فناوری‌های پیشرفته، گردشگری، لجستیک و مدیریت.

وی افزود: همچنین اشخاص و خصوصا جوانان با بینش خالق و سازنده و علاقه‌مند به کار گروهی می‌بایست رزومه‌های خود را در قالب فایل pdf حداکثر تا تاریخ ۳۱اردیبهشت‌ماه جاری به آدرس: آذربایجان غربی، شهرستان ماکو، بلوار شهید جواد قنبری‌، پارک امام خمینی(ره)، بخش اداری ساختمان نمایشگاه بین‌المللی منطقه آزاد ماکو، دفتر شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه ماکو، کدپستی ۵۸۶۱۶۹۵۴۳۲ یا پست الکترونیک ceoid@makufz.org  ارسال نمایند.

جلیلی اظهار کرد: همچنین به منظور پاسخگویی به سوالات، با شماره تماس شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه ماکو ۰۴۴۳۴۲۵۳۲۶۴ تماس حاصل فرمایید.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه سازمان منطقه آزاد ماکو در پایان خاطرنشان نمود:‌ کلیه رزومه‌های دریافتی در کارگروه تخصصی بررسی و از واجدین شرایط جهت عضویت و حضور در جلسات اتاق دعوت به عمل خواهد آمد.

گفتنی است، عضویت در اتاق فکر کاملا به صورت فعالیت داوطلبانه بوده و فاقد دریافت هرگونه حق‌الزحمه یا تعهد استخدامی است.