در نشستی با حضور مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار بررسی شد:

راهکارهای پایش و نگه داشت سیستم مدیریت کیفیت سازمان منطقه آزاد چابهار

در نشستی با حضور مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار، راهکارها و چالش‌های پیش روی این سازمان در پایش و نگهداشت سیستم مدیریت کیفیت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش فرینا، در این نشست دستاوردهای اعتباری نشان و گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت مبتنی بر ایزو ۹۰۰۱: ۲۰۱۵ که در آبان‌ماه سال جاری پس از ممیزی سازمان توسط گروه ممیزان خارجی، اخذ گردیده است، اعم از توسعه فعالیت‌های اقتصادی سازمان و همچنین ایجاد هماهنگی و انسجام هر چه بیشتر در فعالیت‌های اجرایی سازمان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

در ادامه این نشست، چالش‌های پیش روی سازمان به‌ منظور نگهداشت و پایش این سیستم مطرح و راهکارهای مطلوب به جهت نیل به اهداف کیفی این سیستم بررسی گردید.

همچنین، آموزش و توانمندسازی کارکنان به جهت آشنایی هر چه بیشتر با مفاهیم و اصول استاندارد مذکور، تاکید شد و مقرر گردید تا با برنامه‌ریزی زمان‌بندی ‌شده و منظم برای کارشناسان هر یک از واحدهای سازمان، آموزش‌های مناسبی در این خصوص ارائه شود، تا ضمن ارتقاء سطح دانش عمومی سازمان، همگرایی در انجام فعالیت‌های سازمان نیز توسعه یابد.

شایان ‌ذکر است، گواهینامه استاندارد اخذ شده تا پایان سال‌۲۰۲۳ میلادی معتبر بوده و اعتبار آن طی دو سال آینده، توسط سازمان گواهی‌دهنده بین‌المللی، تحت ممیزی مراقبتی قرار خواهد گرفت.