امام‌جمعه اهل سنت کیش بیان کرد:

راهکار برون‌رفت از مشکلات کیش، ثبات مدیریتی، تصمیم‌سازی و اجرایی کردن برنامه‌ها است

امام‌جمعه اهل سنت کیش گفت : ثبات مدیریتی، برنامه‌ریزی، تصمیم‌سازی و اجرایی کردن برنامه‌ها و به نوبه آن رفع مشکلات مردم را در پی دارد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، شیخ یعقوب شمس در آیین تکریم سعید پورزادی و معارفه رحیم سرهنگی مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش که با حضور حجت‌الله عبدالملکی مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در سالن خلیج‌فارس مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد، گفت: تغییرات پی‌در‌پی مدیریتی یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های جزیره کیش بوده و درحال حاضر خرسندیم که مدیریت جزیره کیش به ساحل آرامش رسیده است و امیدواریم این دوره مدیریت کوتاه نباشد.

وی ادامه داد: علی‌رغم همه نگرانی‌ها و تمام دلواپسی‌ها، در این مقطع شاهد اتفاق خوب در حوزه منطقه آزاد کیش هستیم و مایه خرسندی است که یکی از جوانان شایسته و موفق سکاندار منطقه کیش شده است.

وی، رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش را از اساتید دانشگاه و از مدیران و کارشناسان ارشد کشور برشمرد و اظهار داشت: امید است با اختصاص فرصت زمانی کافی به مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش، زمینه برنامه‌ریزی و اجرایی کردن برنامه‌ها را فراهم کنیم و با واقع‌بینی و تلاش مضاعف، راه و مسیر درستی، پیش‌روی منطقه آزاد کیش قرار دهیم.

امام‌جمعه اهل سنت کیش با بیان این‌که همه ما باید به دور از هرگونه گرایش‌های دینی، مذهبی، سیاسی و حزبی و گروه‌بندی‌ها، دست در دست یکدیگر، فقط به سربلندی و سرافرازی کشورمان بیاندیشیم، افزود: در این صورت است که دیگر نگاه حزبی، سیاسی و مذهبی رنگ می‌بازد و جایگاهی نخواهد داشت؛ چراکه همگی، خواستار حرکت در راستای سربلندی وطن، منافع ملی و مردم هستیم.

شیخ یعقوب شمس، سرمایه کیش را مردم جزیره و فراهم کردن شرایط زندگی آبرومندانه آنان را وظیفه حاکمیت و دولت عنوان کرد و تصریح کرد: مشکلات معیشتی این روزها بر کسی پوشیده نیست و مردم کیش با صبر و وفاداری، مشکلات را تحمل کرده‌اند و با حضور همیشگی در این جزیره، برای سربلندی کشور و منطقه کوشیده‌‎اند؛ لذا مسئولان باید به امور معیشتی آنان نگاه ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها، زیرساخت‌ها و جذابیت‌های جزیره کیش و مستعد بودن این جزیره برای میزبانی از گردشگران خارجی عنوان کرد: فعال‌سازی این قابلیت‌ها شرایطی را فراهم می‌کند تا پیوند خود را با اقتصاد ملی و گردشگری تقویت کنیم و بستر مناسب را برای مشارکت مردم با معرفی فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری و گردشگری ایجاد کنیم و در راستای روان‌سازی امور و کاهش مقررات دست و پاگیر گام برداریم.

امام‌جمعه اهل سنت کیش در پایان تاکید کرد: جزیره کیش با جذب استعدادهای برتر، الهام‌بخش نوآوری و خلاقیت برای سرزمین مادری و دروازه‌ای برای ایران به سوی جهان است.