راه‌اندازی بورس انرژی در کیش/ مناطق آزاد، حلقه اتصال کشور به اقتصاد جهانی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از راه‎اندازی بورس انرژی در کیش خبر داد و گفت: بورس انرژی می‌تواند فرصتی‌ را فراهم کند تا شرکت‌های بزرگ نفتی سهام خود را در بورس بین‌الملل عرضه کنند و این موضوع می‌تواند تحول خوبی را در این حوزه ایجاد کند. به گزارش اخبار آزاد مناطق، غلامحسین مظفری در حاشیه […]

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از راه‎اندازی بورس انرژی در کیش خبر داد و گفت: بورس انرژی می‌تواند فرصتی‌ را فراهم کند تا شرکت‌های بزرگ نفتی سهام خود را در بورس بین‌الملل عرضه کنند و این موضوع می‌تواند تحول خوبی را در این حوزه ایجاد کند.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، غلامحسین مظفری در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بین‎المللی انرژی در کیش افزود: خوشحال هستیم که در این شرایط، ۱۴۰شرکت در این نمایشگاه حضور دارند و خوشبختانه این شرکت‌ها توانمند و قوی هستند.

مظفری گفت: در کیش این ظرفیت وجود دارد که شرکت‌های ایرانی با شرکت‌های خارجی همکاری دوجانبه داشته باشند که می‌تواند مقدمه‌ای برای عملیاتی کردن پروژه‌ها باشد.

وی با اشاره به فعالیت بورس انرژی افزود: بورس انرژی می‌تواند فرصتی‌ را فراهم کند تا شرکت‌های بزرگ نفتی سهام خود را در بورس انرژی عرضه کنند و قرار است این بورس در کیش راه‌اندازی ‎شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: زیرساخت‌ها به اندازه کافی در این منطقه مهیاست و اتفاق‌های خوبی هم تاکنون رخ داده است.

مظفری با بیان این‎که همه ما می‌خواهیم به اقتصاد جهانی متصل شویم، اظهار کرد: مناطق آزاد و به ویژه جزیره کیش با توجه به امکاناتی که دارد می‌تواند به عنوان حلقه این اتصال باشند.