به منظور تسریع در جذب و ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران انجام شد:

راه‌اندازی دفتر خدماتVIP معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: برای تسریع در ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران و جلوگیری از سردرگمی متقاضیان سرمایه‌گذاری در محدوده این معاونت، دفتر خدمات‌VIP معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم راه‌اندازی شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، مرتضی شیخ‌زاده با اعلام این مطلب افزود: این اقدام بنا به دستور حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای پذیرش و تکریم متقاضیان سرمایه‌گذاری در مدیریت‌های تحت نظر این معاونت با هماهنگی کامل معاونت سرمایه‌گذاری و ‌امور اقتصادی سازمان از طریق ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری مصوب طبق ضوابط موجود به آنها صورت گرفته است.

وی هماهنگی با دفاتر معاونین و مدیران مرتبط سازمانی و تنظیم زمان جلسات فی مابین سرمایه‌گذاران و معاونین و مدیران را از دیگر وظایف این دفتر خواند و گفت‌: پیگیری مستقیم تمامی گردش کار و استعلامات مرتبط با درخواست متقاضی سرمایه‌گذاری در واحدهای درون سازمانی و درجه‌بندی سرمایه‌گذاران و تعیین مزایا و مشوق‌های سازمانی برای هر یک از درجه‌ها نیز از وظایف تعیین شده این دفتر است.

شیخ‌زاده رعایت تمامی موازین قانونی و صرفه و صلاح سازمانی را از سوی دفتر خدمات‌VIP معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: همان طور که مدیرعامل سازمان همیشه اصرار داشته است، تکریم و احترام به جایگاه و شخصیت ارباب رجوع به ویژه سرمایه‌گذاران و توجه عملی به حقوق آنها در تمامی مراحل فرآیند سرمایه‌گذاری در قشم، شاه بیت فعالیت‌های این دفتر خواهد بود.

وی همچنین بر استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها موجود  در عرصه سرمایه‌گذاری در قشم تاکید کرد و اظهار داشت: این دفتر به جد تلاش خواهد کرد که ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های قشم در حوزه عام گردشگری را احصاء کرده و آنها را به سرمایه‌گذاران ارائه نماید.

به گفته سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، راه شکوفایی و توسعه پایدار گردشگری جزیره از مسیر سرمایه‌گذاری معقول عبور می‌کند و رفاه و خوشبختی مردم فهیم و شایسته قشم به دست نخواهد آمد مگر اینکه توسعه اقتصادی در این جزیره اتفاق بیافتد.

گفتنی است، VIP از عبارت Very Important Person  به معنی شخص خیلی مهم تلخیص شده و به افرادی اطلاق می‌شود که در حوزه فعالیت خودشان از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

لازم به ذکر است، دفتر خدمات‌VIP معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در ساختمان معاونت توسعه مدیریت این سازمان (ساختمان کتابخانه) طبقه دوم، معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، جنب دبیرخانه این معاونت با تلفن مستقیم ۳۵۲۵۲۰۶۴ و تلفن همراه ۰۹۳۰۴۲۶۷۱۹۲ در خدمت سرمایه‌گذاران است.