رایزن اقتصادی اتریش در ایران اظهار کرد: علاقه‌مندی فعالین اقتصادی اتریش جهت همکاری‌های بیشتر با ایران

رایزن اقتصادی کشور اتریش در ایران گفت: تاریخ گواهی موفقیت‌های مردم ایران در گذر از شرایط سخت در برهه‌های مختلف است. به گزارش اخبار آزاد مناطق، گرب مایر کریستف در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در قشم که در سالن مرکز بین‌المللی رشد برگزار شد، افزود: ایرانیان در طول تاریخ راه‌های سختی را طی کرده‌اند و با […]

رایزن اقتصادی کشور اتریش در ایران گفت: تاریخ گواهی موفقیت‌های مردم ایران در گذر از شرایط سخت در برهه‌های مختلف است.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، گرب مایر کریستف در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در قشم که در سالن مرکز بین‌المللی رشد برگزار شد، افزود: ایرانیان در طول تاریخ راه‌های سختی را طی کرده‌اند و با موفقیت بر مشکلات فائق آمده‌اند.

وی گفت: اطمینان دارم ایرانیان از شرایط کنونی که به واسطه تصمیمات بعضی کشورها برایشان ایجاد شده است هم به موفقیت عبور خواهند کرد.

رایزن اقتصادی کشور اتریش از آمادگی و علاقه‌مندی تجار و فعالان اقتصادی کشورش برای همکاری‌های بیشتر با ایران ازجمله در منطقه آزاد قشم تاکید کرد.

شایان ذکر است؛ در جلسه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در قشم که پیش از ظهر سه‌شنبه (۲۷فرودین‌ماه) به ریاست حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد، محمدعلی سبحانی سفیر ایران در قطر، رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در بندرعباس و قشم، سفرای کشورهای آفریقای جنوبی، قزاقستان و افغانستان و همچنین رایزن اقتصادی کشورهای اتریش، روسیه و ویتنام و معاونان سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشتند.