مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد:

رسانه‌ها باید به شفاف‌سازی در سازمان منطقه آزاد قشم کمک کنند

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در آیین تجلیل از خبرنگاران تاکید کرد: اصحاب رسانه جزیره قشم باید به شفاف‌سازی فعالیت‌‎های مجموعه سازمان منطقه آزاد کمک کنند و در این راستا می‌‌توانند هرگونه کوتاهی یا تخلفی از سوی این مجموعه را به شخص مدیرعامل گزارش ‌دهند.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، حمیدرضا مومنی در نشست با اصحاب رسانه جزیره قشم گفت: در وضعیت کنونی باید با انتشار اخبار مثبت امید را در جامعه تقویت کرد و این هنر خبرنگاران متعهد است.

وی افزود: نقد فعالیت‌ها نیز اگر با تقوای کلامی و نوشتاری همراه باشد، تاثیر بیشتری دارد و می‌‌تواند به روند توسعه شتاب‌ دهد.

مومنی ادامه‌ داد: اخبار به صورت مستقیم بر روحیه مردم تاثیر می‌‌نهد و با توجه به شرایط موجود، اصحاب رسانه باید نگاهی پدرانه نسبت به جامعه داشته باشند و با فعالیت‌های خود امید را بیش از همیشه به جامعه تزریق‌ کنند.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: جوانگرایی از مهم‌ترین سیاست‌های این سازمان در انتصابات است و میدان دادن به نیروهای بومی نیز در دستورکار بوده است.

گفتنی است، پیوند اقتصاد ملی به اقتصاد جهانی، انتقال تکنولوژی پیشرفته به منطقه، جذب سرمایه های خارجی، تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص و افزایش صادرات و کسب در آمدهای ارزی ازجمله هدف های ایجاد منطقه آزاد قشم است.