رئیس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد

رفع تصرف یک هکتار اراضی ملی و دولتی به ارزش ۱۵۰میلیارد ریال در منطقه گدار شهر قشم

رئیس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: یک قطعه از اراضی ملی و دولتی واقع در منطقه گدار شهر قشم به مساحت یک هکتار به ارزش تقریبی 150میلیارد ریال توسط این یگان رفع تصرف شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، مصطفی مازندرانی با اعلام این مطلب افزود: رفع تصرف این قطعه زمین که بعد از اراضی ۹۸هکتاری در ضلع شمالی پیست سافاری قرار دارد، در اجرای سیاست‌های رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مبنی بر مبارزه با زمین‌خواری و احقاق حقوق مردم جزیره قشم انجام شد.

وی تصریح کرد: این یگان پس از انجام استعلامات لازم، وفق دستور کتبی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و با همکاری مامورین پلیس اقتصادی نیروی انتظامی شهرستان قشم نسبت به رفع  تصرف این قطعه زمین بدون اقدام نموده است.

رئیس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم با تقدیر از حمایت‌های بی شائبه رئیس هیات مدیره و مدیرعامل معزز سازمان منطقه آزاد قشم و حمایت‌های قانونی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم، از فرماندهی انتظامی شهرستان قشم و سایر مسئولینی که در این امر با یگان حفاظت از اضی ملی، دولتی و اجراییات همکاری داشته‌اند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.