رئیس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد خبر داد:

رفع تصرف ۱۹٫۴هزار مترمربع اراضی خالصه دولتی در روستای کردوا جزیره قشم

رئیس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف اراضی خالصه دولتی واقع در خارج از محدوده طرح هادی روستای کردوا قشم به مساحت 19هزار و 400مترمربع از سوی این یگان خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، مصطفی مازندرانی با اعلام این خبر گفت: رفع تصرف این اراضی که ارزش تقریبی آنها بالغ بر ۱۹میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال برآورد شده است، وفق دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و در معیت مامورین پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان قشم انجام شد.

وی افزود: عملیات رفع تصرف این اراضی که از سوی ماموران این یگان انجام شد با همکاری رئیس شورای اسلامی روستای کردوا بدون حادثه یا مشکلی صورت گرفت و تابلو هشدار نیز در آن محل نصب شد‌‌.

رئیس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر تداوم اینگونه اقدامات برای احقاق حقوق مردم جزیره از حمایت های قانونی رضا صفایی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و همچنین از فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان قشم و سایر مسئولینی که در این امر با یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم همکاری داشته‌اند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.