با حضور مشاور رئیس‌جمهور انجام می‌شود:

رونمایی از سند حدنگار جزایر کیش

با حضور مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی و ویژه اقتصادی و رئيس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور، امروز چهارشنبه (14اردیبهشت‌ماه) از سند حدنگار جزایر کیش رونمایی می‌شود.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، این مراسم با حضور «سعید محمد» مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و «حسن بابایی» رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، «مهدی کشاورز» رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مسئولین محلی منطقه در جزیره کیش برگزار می‌گردد.

یادآور می‌شود، اوایل اردیبهشت‌ماه جاری تفاهم‌نامه همکاری میان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با هدف فراهم شدن ثبت شعب شرکت‌ها در مناطق آزاد در جهت بهبود کسب و کار فعالین اقتصادی به امضاء رسید.

لازم به ذکر است، این تفاهم‌نامه همکاری با هدف هماهنگی در جهت جانمایی، ثبت و صدور اسناد مالکیت کاداستری و به‌روزرسانی اطلاعات مالکیتی و نقشه‌های مرتبط در محدوده مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، همکاری در جهت بازبینی، پالایش و تاسیس انواع شرکت‌ها با شناسه مجزای مناطق آزاد، بین «سعید محمد» مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی و ویژه اقتصادی و «حسن بابایی» معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منعقد شد.

گفتنی است، مراسم رونمایی از سند حدنگار جزایر کیش امروز چهارشنبه (۱۴اردیبهشت‌ماه) ساعت۱۸ در مرکز همایش‌های بین‌المللی این جزیره برگزار می‌شود.