رونمایی از سه فناوری صنعت هوایی و هوانوردی در نهمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی کیش

همزمان با نهمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران در جزیره کیش که با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع، سورنا ستاری  معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، دکترمرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، دکتر منطقی رئیس مرکز ملی فضایی و امیر نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در کیش برگزار شد، از […]

همزمان با نهمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران در جزیره کیش که با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع، سورنا ستاری  معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، دکترمرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، دکتر منطقی رئیس مرکز ملی فضایی و امیر نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در کیش برگزار شد، از فناوری‌های  صنعت دفاعی در حوزه اتصال (LAP JOINT)، بالگرد‌۲۱۲ اورژانس و محفظه احتراق موتور فوکر‌۱۰۰ رونمایی شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، در حاشیه نهمین نمایشگاه بین المللی هوایی ایران که از امروز (۵آذرماه) به مدت سه روز در جزیره کیش در حال برگزاری است، از سه فناوری ساخته متخصصان صنعت هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی شد.

 

? فناوری‌(LAP JOINT)

این فناوری اتصال لبه به لبه است که مورد استفاده صنایع هوایی و هوانوردی و حتی دیگر صنایع است. مهمترین استفاده از این فناوری قابلیت جدا سازی دو فلز بعد از اتصال آن بدون آسیب رساندن به قطعه یا فلز می باشد.

 

? بالگرد ۲۱۲ اورژانس

این فناوری ساخته متخصصان صنعت هوایی منحصرا به بالگردی با ویژگی حمل بیمار و ادوات پزشکی توسعه داده است. قابلیت حمل چند برانکارد و سیستم‌های احیا‌ (CPR) بیمار از ویژگی‌های آن محسوب می‌شود.

 

? محفظه احتراق موتور فوکر‌۱۰۰

محفظه احتراق موتور فوکر‌۱۰۰ نیز ازجمله فناوری‌های مهم در عرصه هوایی است که به دست متخصصان سازمان صنایع هوایی ساخته شده است.