با افتتاح فاز اول اقامتی هتل سارینا قشم توسط رئیس‌جمهوری رقم می‌خورد:

ریتم تند توسعه صنعت گردشگری جزیره قشم

با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهوری و با هدف توسعه صنعت گردشگری و افزایش ظرفیت اماکن گردشگری جزیره قشم، فاز اول اقامتی هتل سارینا قشم با سرمایه‌گذاری یکهزار و 900میلیارد ریالی بخش خصوصی افتتاح می‌شود.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، با بهره‌برداری از فاز اول این هتل افزون‌بر ۳۲۰تخت به شمار تخت‌های اماکن اقامتی قشم اضافه می‌شود.

بر اساس اعلام مسئولان هتل سارینا قشم، میزان اشتغال‌زایی فاز اول این هتل افزون بر ۷۵نفر است که در بخش‌های مختلف خانه‌داری و اتاق‌داری، اداری و پرسنلی، مالی و حسابداری، فروش و بازاریابی، نگهبانی و آشپزخانه مشغول کار می‌شوند‌‌.

گفتنی است، پنجشنبه ۲۳اردیبهشت‌ماه‌۱۴۰۰ در آیین ویدئوکنفرانسی با حضور رئیس جمهوری، تعداد ۱۰پروژه منطقه آزاد قشم با سرمایه‌گذاری ارزی بیش از ۲۱میلیون دلار و ریالی چهار هزار و ۱۰میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف تولیدی، شیلاتی، خدماتی و گردشگری افتتاح می‌شود.

یادآور می‌شود، منطقه آزاد قشم پیش ‌از این در سه مرحله از افتتاح‌های ریاست جمهوری در دولت تدبیر و امید با ۵۳پروژه به اعتبار ریالی ۶۰هزار و ۶۶۰میلیاردی و ارزی ۳۴۰میلیون یورو و ۲۶۰میلیون دلاری در دو بخش دولتی و خصوصی حضور داشته است.