رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:

سازمان منطقه آزاد قشم کنار مردم ایستاده است

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از فعالیت‌های سازمان منطقه آزاد قشم گفت: این سازمان با مدیریت جدید در کنار مردم ایستاده و برای ایجاد زیرساخت‌ها فعالیت می‌کند.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، احمد مرادی در نشست اعضای ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونای شهرستان قشم افزود: سازمان منطقه آزاد قشم و سازمان همیاری‌ شهرداری‌ها برای واردات واکسن کرونا به کشور اعلام امادگی کرده اند، اما تاکنون این موضوع عملی نشده است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: این سازمان‌ها شرکت خصوصی نیستند که قصد سوء‌استفاده از این امر داشته باشند و لازم است مدیران ذیربط در کشور این امر را در تصمیمات خود مورد توجه قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست با بحرانی خواندن شیوع کرونا در استان هرمزگان و به‌ویژه قشم از اختصاص و پرداخت ۴۵۰میلیارد ریال از بودجه استان به بخش بهداشت و درمان استان خبر داد و گفت: با وجود تزریق این بودجه که از کسر سایر بخش‌ها پرداخت شده است، استان هرمزگان و به ویژه قشم در وضعیت بحرانی قرار دارند و مردم هرمزگان نگران هستند و استرس خود سبب بروز مشکلات فراوان می‌شود.

نماینده مردم بندرعباس، ابوموسی و قشم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدیریت استان توانست در مدیریت بیماری کرونا خوب عمل کند اما هم‌اکنون با ایجاد شرایط حاد، لازم است مدیریت ارشد کشور در بحث زیرساختی و نیروی انسانی ورود کند.