در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و هیاتی از هلدینگ سورینت تاکید شد:

ساماندهی ظرفیت‌های بخش خصوصی در راستای توسعه گردشگری قشم

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در راستای تکمیل پروژه‌های اقامتی نیمه‌تمام و رفع برخی مشکلات جهت ارائه خدمات پروازی بهتر به ساکنان و گردشگران جزیره، با هیاتی از هلدینگ سورینت (مدیرعامل هلدینگ، مدیرعامل قشم‌ایر و...) دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، علی درویش‌پور در این دیدار که با حضور جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد، بر ضرورت تکمیل و بهره‌برداری پرژوه اقامتی نیمه‌تمام هتل مریم و رفع مشکلات موجود در ارتباط خط هوایی قشم‌ایر ازجمله ساماندهی موضوعات قیمت بلیط پروازهای داخلی و بین‌المللی تاکید کرد.

ایجاد دفتری جهت استقرار و پاسخگویی به مراجعان در راستای تکریم استفاده‌کنندگان از خدمات خط هوایی قشم‌ایر و همچنین بررسی مشکلات میان دفاتر خدمات مسافرتی موجود در منطقه آزاد قشم و این خط هوایی، موضوعات دیگری بود که در این جلسه پیرامون آنها صحبت گردید.

به دستور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و به منظور همکاری بیشتر با سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری قشم، مقرر شد معاونت‌ها و مدیریت‌های مختلف سازمان منطقه آزاد قشم، در اسرع وقت برای حل این مشکلات فعالان این حوزه با تمام توان اقداماتی را جهت رفع موانع و مشکلات اجرایی نمایند.

گفتنی است، با برنامه‌ریزی صورت گرفته اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام سطح جزیره قشم و ارائه خدمات بهتر به گردشگران در آینده نزدیک به عنوان یکی از اولویت‌های سازمان منطقه آزاد قشم در دستورکار قرار گرفته است.