مدیر امور فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد:

ساماندهی محله دوحه شهر قشم با اعتبار ۳۰میلیارد ریالی

عملیات طراحی و بازسازی میدان دوحه شهر قشم و احداث کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی این محله با 30میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، مدیر امور فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: عملیات طراحی و بازسازی میدان دوحه شهر قشم با ۱۵میلیارد ریال اعتبار برای آسان‌سازی تردد شهروندان و گردشگران در رینگ ساحل شمالی در حال انجام است.

حسین ناصری‌نژاد، افزود: عملیات خاکبرداری این میدان در حجمی بالغ بر سه هزار و ۲۰۰مترمکعب به انجام رسیده و جدول‌گذاری این بلوار نیز به طول سه هزار و ۶۰۰متر پایان یافته است.

به گفته وی، عملیات آسفالت این میدان با دو هزار و ۳۰۰مترمربع مساحت و اجرای فضای سبز و روشنایی مسیر این بلوار نیز از اقدامات در دست انجام در این پروژه است.

وی اظهار امیدواری کرد که با اصلاحات صورت گرفته، مشکلات تردد شهروندان و گردشگران در این محدوده از شهر قشم حل شده و از ظرفیت رینگ شمالی در امتداد ساحل زیبای خلیج فارس استفاده بهتری شود.

مدیر امور فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در راستای مدیریت بحران گفت: کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی این محله نیز با صرف ۱۵میلیارد ریال اعتبار به طول ۲۰۰متر در دست انجام است.

ناصری‌نژاد اضافه کرد: این کانال سرپوشیده، آب‌های سطحی کانال‌های چهارراه رسالت و پردیس را به سمت دریا هدایت می‌کند.

مدیر امور فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم همچنین از احداث پارک و فضای سبزی در پسکرانه محله دوحه خبر داد و گفت: طراحی این پارک به همراه فروشگاه‌های محصولات دریایی، با هدف ایجاد فضایی تفریحی و رفاهی برای شهروندان در دست انجام است.