سفر معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منطقه آزاد قشم

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف شرکت در نخستین نشست تخصصی سیاست‌ها و برنامه‌های اشتغال‌زایی و توسعه کارآفرینی کشور، از طریق فرودگاه بین‌المللی قشم وارد جزیره شد.

​به اخبار آزاد مناطق، عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در فرودگاه از سوی عابدین سعادتفر معاون توسعه مدیریت و سلیمان رنجبری مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی این سازمان مورد استقبال قرار گرفت.

هدف از سفر معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به قشم، حضور در نخستین نشست تخصصی سیاست‌ها و برنامه‌های اشتغال‌زایی و توسعه کارآفرینی کشور است که در روزهای ۲۷ و ۲۸آذرماه به میزبانی منطقه آزاد قشم برگزار می‌شود.

در این نشست تخصصی، علاوه بر مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌های جنوب کشور، مشاوران و معاونان اشتغال سراسر کشور و معاونان اشتغال ادارات کل کشور نیز حضور دارند.

کاهش معضل بیکاری در کشور به عنوان یکی از اهداف مهم نشست تخصصی سیاست‌ها و برنامه‌های اشتغال‌زایی و توسعه کارآفرینی کشور در قشم است که تداوم برگزاری چنین نشست‌هایی می‌تواند به موضوع آسیب‌شناسی و بهبود سیاست‌های اشتغالزایی کشور  نیز کمک نماید.

جزیره قشم با یک هزار و ۵۰۰کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران واقع شده و با سیاست‌های اعمال شده سازمان منطقه آزاد قشم، آمار بیکاری این جزیره با رقم ۶درصد در کشور نمونه می‌باشد.