سفر وزیر بهداشت به منطقه آزاد ماکو

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای افتتاح چندین طرح در حوزه سلامت در آذربایجان‌غربی وارد فرودگاه بین‌المللی ماکو شد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، دکتر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بدو ورود به فرودگاه منطقه آزاد ماکو در گفت‌و‌گو با خبرنگاران گفت: در این سفر ۱۰۸پروژه در آذربایجان غربی […]

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای افتتاح چندین طرح در حوزه سلامت در آذربایجان‌غربی وارد فرودگاه بین‌المللی ماکو شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، دکتر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بدو ورود به فرودگاه منطقه آزاد ماکو در گفت‌و‌گو با خبرنگاران گفت: در این سفر ۱۰۸پروژه در آذربایجان غربی افتتاح می‌شود.

قاضی‌زاده هاشمی ضمن ابراز تشکر، تقدیر و ادای احترام به مردم عزیز و شریف استان و مسئولین تلاشگر افزود: دولت تدبیر و امید تلاش‌های زیادی جهت رفاه و تامین سلامت شهروندان انجام می‌دهد و افتتاح چندین پروژه در حوزه سلامت و درمان، حاصل اقدامات شبانه‌روزی خادمان مردم در دولت است.

وی گفت: افتتاح مرکز جامع سلامت به مرگنلر، حضور در ارومیه به منظور افتتاح چندین پروژه حوزه سلامت، حضور در شهرستان‌های اشنویه، پیرانشهر، نقده، مهاباد و میاندوآب و بازدید از چندین طرح بهداشتی جمله برنامه‌های این سفر سه روزه است.

آذربایجان غربی تا قبل از دولت تدبیر و امید ازجمله استان‌های محروم از نظر فضاهای درمانی بود، اما با اجرای طرح تحول نظام سلامت و تزریق اعتبارهای کلان ملی و استانی، گام‌های بلندی برای توسعه بخش‌های بهداشت و درمان استان برداشته شده است.