سفر وزیر راه و شهرسازی به چابهار جهت شرکت در همایش بین‌المللی توسعه چابهار

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به منظور شرکت در «همایش بین‌المللی توسعه چابهار» (روز سه‌شنبه ۷اسفندماه) به شهر چابهار سفر کردند. به گزارش اخبار ازاد مناطق، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران به همراه مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور […]

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به منظور شرکت در «همایش بین‌المللی توسعه چابهار» (روز سه‌شنبه ۷اسفندماه) به شهر چابهار سفر کردند.

به گزارش اخبار ازاد مناطق، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران به همراه مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور با استقبال احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان، عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، محمد راستاد معاون وزیر و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و بهروز آقایی مدیرکل سازمان بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در فرودگاه کنارک، وارد چابهار شدند.

بنا به این گزارش، بازدید از طرح‌های توسعه‌ای بندر شهید بهشتی چابهار و افتتاح بهره‌برداری چند پروژه از این بندر، از برنامه‌های امروز وزیر راه و شهرسازی و مشاور رئیس‌جمهور در چابهار است.