سرپرست اداره کل حوزه دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اعلام کرد:

«سمباد»، سامانه متمرکز برقراری ارتباط دبیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

سرپرست اداره کل حوزه دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، از راه‌اندازی «سامانه متمرکز برقراری ارتباط دبیر» با نام اختصاری «سمباد» خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، محمد پاکباز درخصوص هدف از راه‌اندازی «سامانه سمباد» گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله) در شعار سال‌۱۴۰۰ که توجه به «تولید» است، در این حوزه دو رکن «پشتیبانی» و «مانع‌زدایی» به درستی مشخص شده است. به همین منظور در حوزه پشتیبانی مالی در مناطق آزاد شرایطی فراهم شده است که بتوان بخشی از مشکلات فعالان اقتصادی و ساکنین مناطق را مرتفع نمود.

وی افزود: در این سامانه امکان ارسال پیام از سوی مخاطبان به دبیر شورایعالی مناطق آزاد فراهم شده است؛ به گونه‌ای که مخاطب از این طریق می‌تواند مسائل، مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود را درباره عملکرد سازمان‌های مناطق آزاد و دبیرخانه بدون واسطه بازگو نمایند.

سرپرست اداره کل حوزه دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اظهار داشت: مخاطبان می‌توانند به منظور پیگیری‌های بیشتر، اسناد و مدارک مرتبط با موضوع را از طریق این سامانه ارسال نماید.

گفتنی است، فعالان اقتصادی مناطق آزاد می‌توانند برای دسترسی به این سامانه، به نشانی http://sambad.freezones.ir  مراجعه نمایند.