مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد:

سهام‌دار شدن کیشوندان، زمینه‌ساز تثبت و ماندگاری مزایای هواپیمایی کیش

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در نشست هم‌اندیشی با معاون وزیر اقتصاد و دارایی، رئیس سازمان خصوصی‌سازی و بخش خصوصی جزیره کیش که با محوریت واگذاری کیش‌ایر برگزار شد، از پیشنهاد سازمان متبوع خود جهت ارائه الگویی موفق برای سهام‌دار شدن کیشوندان در این طرح خبر داد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، با ارائه مدلی هدفمند از سوی سازمان منطقه آزاد کیش جهت واگذاری کیش‌ایر با ایفای نقش سرمایه‌گذاران و خرید سهام توسط کیشوندان در قالب شرکت‌های تعاونی یا شرکت‌های بخش خصوصی، بر نقش مهم مردم این منطقه در مدیریت هواپیمایی کیش به عنوان ابزار استراتژیک در حوزه حمل‌و‌نقل هوایی تاکید شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این نشست هم‌اندیشی که در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد، پیشنهادی مبنی‌بر سهام‌دار شدن کیشوندان که زمینه‌ساز تثبت و ماندگاری مزایای هواپیمایی کیش می‌شود، ارائه کرد.

با سهام‌دار شدن کیشوندان و خرید شرکت کیش‌ایر از سازمان خصوصی‌سازی، می‌توان گام‌های موثری در حفظ و ارتقاء جایگاه اصلی هواپیمایی کیش در این منطقه برداشت.

همچنین با ارائه مدل واگذاری هواپیمایی کیش به عنوان شرکت دولتی به بخش خصوصی، به طور حتم این اقدام مهم به نفع مردم جزیره خواهد بود.

لازم به ذکر است، با واگذاری مدیریت شرکت کیش‌ایر به بخش خصوصی و کیشوندان، این ایرلاین به عنوان مهم‌ترین ابزار استراتژیک در حوزه حمل‌و‌نقل هوایی می‌تواند نقش مهم و ارزشمندی در رونق گردشگری و همچنین فعالیت‌های تجاری جزیره کیش ایفا کند.