شبکه ارتباطات کیش تقویت می‌شود

قرارداد تقویت زیرساخت مخابراتی و مشارکت در بهره‌برداری از تونل ارتباطی جزیره کیش و توسعه شبکه فیبرنوری این جزیره با حضور محمدابراهیم انصاری لاری به امضا رسید. به گزارش اخبار آزاد مناطق، براساس این قرارداد شرکت فناپ تلکام که سرمایه‌گذار و مجری این طرح و دارنده مجوزFCP از سازمان تنظیم مقرارت و ارتباطات رادیویی، متعهد […]

قرارداد تقویت زیرساخت مخابراتی و مشارکت در بهره‌برداری از تونل ارتباطی جزیره کیش و توسعه شبکه فیبرنوری این جزیره با حضور محمدابراهیم انصاری لاری به امضا رسید.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، براساس این قرارداد شرکت فناپ تلکام که سرمایه‌گذار و مجری این طرح و دارنده مجوزFCP از سازمان تنظیم مقرارت و ارتباطات رادیویی، متعهد به طراحی و اجرای ۶۰کیلومتر فیبر نوری به روش ساخت، بهره‌برداری و انتقال (B.O.T) در مدت یک سال و ارائه خدمات متنوع مخابراتی و ارتباطی در طول ۱۰سال در جزیره کیش شده است.

با اجرای کامل این طرح که با سرمایه‌گذاری ۲۰میلیارد تومانی محقق خواهد شد، سطح کمی و کیفی خدمات مخابراتی و ارتباطی سیار و ثابت در این جزیره ارتقاء می‌یابد. با فراهم شدن این زیر ساخت ارتباطی مطمئن و پرسرعت، علاوه بر اینکه کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات رونق می‌گیرد زمینه ایجاد و توسعه شهر هوشمند هم محقق می‌شود.

براساس این گزارش، با توسعه شبکه فیبر نوری کیش و ایجاد زیرساخت‌های شهر هوشمند زمینه توسعه و گسترش خدماتی همچون تلویزیون اینترنتی، (IPTV) فراهم می‌شود تا همراه با فعالیت هنرمندان در جهت تولید خلاقانه برنامه‌ها به سوی تحقق شهر خلاق در هنرهای رسانه‌ای (Media Arts) حرکت کنیم.