مشاور امور امنیتی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی اظهار داشت:

شهدا، انسان‌های معمولی که تنها تفاوت آنها بصیرت و بهره برداری از فرصت‌های زمانه بود

به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان، جلسه خاطره‌گویی دفاع مقدس با موضوع این ماه رحمت الهی، با حضور سرهنگ عباس بایرامی مشاور امور امنیتی سازمان منطقه آزاد انزلی از رزمندگان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، در این جلسه که به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برپا شد، سرهنگ پاسدار عباس بایرامی به بیان خاطراتی از رشادت و دلاورمردی‌های رزمندگان گیلانی هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم در سوریه پرداخت.

وی با تصریح بر لزوم آشنایی نسل امروز و آینده با رشادت‌ها، سیره عملی و افکار شهدا و رزمندگان، تاکید کرد: تمام شهدا انسان‌های معمولی بودند، تنها تفاوت آنها با دیگران بصیرت و بهره‌برداری از فرصت‌های زمانه خود و شعاع نورانی امام‌ خمینی(ره) و انقلاب اسلامی بود.

همچنین، مشاور امور امنیتی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این در نشست به خاطره‌گویی از منش و رفتارهای چند تن از شهدای دفاع مقدس استان در ماه مبارک رمضان پرداخت.

گفتنی است، سلسله نشست‌هایی با موضوعات فرهنگی هر روز در ایام ماه رمضان پس از اقامه نماز ویژه کارکنان سازمان منطقه آزاد انزلی در سالن جلسات برگزار می‌گردد.