صدور مجوز مرز هوایی فرودگاه بین‌المللی منطقه آزاد ماکو

غلامرضا سلیمانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با انتشار پیامی، صدور مجوز مرز هوایی فرودگاه ماکو را تبریک گفت. به گزارش اخبار آزاد مناطق، در این پیام آمده است: «حمد و سپاس خداوند متعال را که با استعانت از درگاهش در آغازین روزهای سال‌، در ماه شعبان و در آستانه ولادت […]

غلامرضا سلیمانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با انتشار پیامی، صدور مجوز مرز هوایی فرودگاه ماکو را تبریک گفت.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، در این پیام آمده است:

«حمد و سپاس خداوند متعال را که با استعانت از درگاهش در آغازین روزهای سال‌، در ماه شعبان و در آستانه ولادت باسعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفدا) یکی از ثمرات مبارک سازمان منطقه آزاد ماکو به بار نشست و به حول و قوه الهی مجوز مرز هوایی فرودگاه ماکو صادر گردید.

امری که به طور معمول در طول سه سال تحقق می‌یابد، ولی با حمایت‌های مسئولین دولت تدبیر و امید ازجمله مدیر کل دفتر امور مرزی وزارت کشور، معاونت هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری، مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها و شرکت‌های هوانوردی، کارگروه ملی مرزهوایی و کارگروه استانی مربوطه و اعضای شورای تامین استان ‌و پیگیری‌های خادمین مردم منطقه در سازمان منطقه آزاد ماکو، به زودی شاهد برقراری پروازهای بین‌المللی زیارتی، حج و عتبات و توریستی خواهیم بود که تاثیر بسیار زیادی در توسعه و رونق منطقه خواهد داشت.

این رویداد ارزشمند را به تمام مردم قدرشناس و لایق منطقه آزاد ماکو تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان توفیق خدمتگزاری بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواستارم.»

 

غلامرضا سلیمانی

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو