مدیر تسهیل، تولید و صنایع سازمان منطقه آزاد ماکو خبر داد:

صدور ۵۰پروانه احداث واحد تولیدی در شهرک صنعتی ماکو

مدیر تسهیل، تولید و صنایع سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به تحقق شعار سال «جهش تولید» در این منطقه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۰فقره پروانه ساخت برای احداث واحد تولیدی در شهرک صنعتی صنایع سبک این منطقه صادر شده است.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، آرش یوسف‌زاده اظهار داشت: از این تعداد ۳۷فقره در حال اجرای طرح و عملیات احداث بوده و پیش‌بینی می‌شود با بهره‌برداری کامل از این واحدهای تولیدی، چهار هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری با اشتغال‌زایی بیش از ۲هزار و ۶۰۰نفر محقق شود.

وی با بیان اینکه فاز نخست این شهرک در پایان سال گذشته به اتمام رسید، افزود: در حال حاضر هشت واحد تولیدی با اشتغال بیش از ۱۵۰نفر با حجم سرمایه‌گذاری ۴۵۰میلیارد ریال در حال فعالیت است.

یوسف‌زاده ادامه داد: با همت سرمایه‌گذاران و حمایت‌های سازمان تا پایان سال جاری تعداد واحدهای صنعتی فعال در این شهرک به ۱۲واحد تولیدی افزایش پیدا می‌کند.

مدیر تسهیل، تولید و صنایع سازمان منطقه آزاد ماکو اضافه کرد: همدلی و همراهی تمامی دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی در کنار هم، لازمه تحقق شعار جهش تولید بوده و این امر مستلزم تلاش شبانه‌روزی و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها در راستای ایجاد بستر مساعد تولید خصوصا در زمینه تامین مواد اولیه و تسهیلات مالی است.