مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد ماکو اظهار کرد:

صرف ۷۵درصد از درآمدهای سازمان منطقه آزاد ماکو در پروژه‌های عمرانی طی ۳سال گذشته

مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: در سه‌سال گذشته، 75درصد درآمدهای سازمان منطقه آزاد ماکو برای پروژه‌های عمرانی و 25درصد آن صرف هزینه‌های جاری شده است.

به گزارش اخبار مناطق آزاد،‌ محمدرضا عبدالرحیمی در آیین تکریم و معارفه مدیران عامل سازمان منطقه آزاد ماکو که با حضور مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی و ویژه برگزار شد، گفت: در سه‌سال گذشته بالغ ۵۵۰میلیارد تومان از محل درآمدهای سازمان منطقه آزاد ماکو صرف پروژه‌های عمرانی و زیرساختی منطقه شده است.

وی، با بیان اینکه در این مدت سازمان منطقه آزاد ماکو بالغ‌بر ۷۵۰میلیارد تومان درآمد داشته که در ۶ماهه سال جاری بالغ‌بر ۱۲۷میلیارد تومان صرف پروژه‌های عمرانی منطقه شده است.

مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد ماکو با ارائه گزارش اقدامات سه ساله خود در این منطقه اظهار داشت:‌ علی‌رغم اینکه طی این سال‌ها شرایط اقتصاد کلان کشور دچار چالش‌های جدی بوده، به‌ویژه در اواخر سال‌۹۸ دوران کرونا در سطح کشور حاکم شد، خادمان ملت در سازمان منطقه آزاد ماکو هر آنچه در توان داشتند در طبق اخلاص نهاده و اقدامات خوبی در سطح منطقه انجام شد.

عبدالرحیمی، اولویت مدیریت سازمان منطقه آزاد ماکو در سه‌سال گذشته را اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی عنوان کرد و ادامه داد:‌ عدم تکمیل پروژه‌های عمرانی ازجمله پاشنه آشیل‌های کشور بوده که باعث ایجاد هزینه‌های بیشتر می‌شود؛ لذا یکی از استراتژی‌های ما، اتمام پروژه‌های زیرساختی و مهم منطقه بود که خوشبختانه با موفقیت انجام شدند.

مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد ماکو در پایان خاطرنشان کرد: منطقه آزاد ماکو به‌واسطه وسعت بسیار زیاد آن به عنوان بزرگترین منطقه آزاد کشور، مشکلات و مسائلی بسیاری دارد و مطالبات مردم برای رفع مشکلات آنان تکلیف را برای انجام خدمت مضاعف، افزون کرده است.

همچنین، امام‌جمعه شهرستان ماکو نیز در این آیین گفت: مسئولیت به‌مثابه امانت است و با استغانت از حضرت ولی‌عصر(عج) باید کار خالصانه انجام داد .

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد هاشمی با تقدیر از اقدامات مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد ماکو افزود: مدیران باید در شرایط فعلی با تمام توان نسبت به حل مشکلات کشور اقدام نمایند.

گفتنی است، در این آیین «حسین گروسی» به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد ماکو منصوب و از زحمات «محمدرضا عبدالرحیمی» تقدیر به عمل آمد.