مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار فرمانده انتظامی شهرستان قشم تاکید کرد:

ضرورت ارتقاء اقتدار و افزایش توانمندی نیروهای انتظامی قشم

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان قشم، بر ضرورت ارتقاء اقتدار و افزایش توانمندی نیروهای انتظامی قشم برای حفاظت و حراست از امنیت اجتماعی و اقتصادی جزیره تاکید کرد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، حمیدرضا مومنی در این دیدار، نیروی انتظامی را ازجمله نیروهای خدوم، زحمتکش، مومن و معتقد به ارزش‌های اسلامی و انقلاب اسلامی خواند و گفت: حضور ماموران نیروی انتظامی در هر نقطه از شهر و خارج از شهر همان طور که مایه امنیت و آرامش شهروندان می‌شود، به همان میزان هشداری برای متخلفان و افراد مخل قانون و هنجارهای اجتماعی و اخلاقی بشمار می‌رود.

وی با تقدیر از عملکرد فرماندهی انتظامی شهرستان قشم و تعامل و همکاری آن با سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: همانطور که این سازمان براساس وظیفه حاکمیتی خود از همه نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی مستقر در جزیره قشم حمایت و پشتیبانی عملی کرده و می‌کند، معتقد است که به سرانجام رساندن برنامه‌های بزرگ اقتصادی و اجرای کامل طرح‌ها و پروژه‌های توسعه‌ای در جزیره، بدون تامین امنیت و ایجاد بستری مطمئن برای سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی امکان‌پذیر نیست.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مجموعه نیروهای خدوم انتظامی جزیره قشم از دریابانی گرفته تا پلیس راه و راهنمایی و رانندگی و خود فرماندهی انتظامی شهرستان را همراه و همکار سازمان منطقه آزاد قشم برای توسعه‌بخشی جزیره خواند و بر تداوم حمایت‌ها و همکاری های دوجانبه تاکید کرد.

براساس این گزارش، سرهنگ حسین الهی فرمانده انتظامی شهرستان قشم نیز در این دیدار با تشکر از عنایات و توجهات خاص و همیشگی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نسبت به فرزندان حافظ امنیت و آرامش جزیره قشم، گزارشی از اقدامات و خدمات فرماندهی انتظامی شهرستان قشم ارائه و بر آمادگی خود و کلیه پرسنل تحت امر جهت همکاری و همراهی با سازمان برای حفاظت  و حراست از امنیت و آرامش شهروندان قشم تاکید کرد.

گفتنی است، در این دیدار که نریمان توکلی جویباری مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و سرهنگ مجتبی راست‌خدیو جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قشم نیز حضور داشتند درخصوص تداوم همکاری‌ها و مسایل فی مابین نیز بحث و تبادل نظر شد.