مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید سرزده از اسکله مسافری شهید ذاکری قشم تاکید کرد:

ضرورت برخورد مناسب و ارائه مطلوب خدمات به مسافران در اسکله‌های مسافری قشم

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم شامگاه دوشنبه (7تیرماه) به طور سرزده از بخش‌های مختلف اسکله مسافری شهید ذاکری قشم بازدید کرد و مسائل و مشکلات هر یک از این بخش‌ها را از نزدیک بررسی و برای حل آنها دستورات لازم را به مسئولان ذیربط صادر کرد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، علی درویش‌پور در این بازدیدها از سالن ورودی انتظار مسافر، سالن انتظار خروجی، سالن گمرک، باجه فروش بلیت، راهروی‌۲ و ۳ خروجی مسافر، غرفه‌های داخل سالن‌ها، گیت دستگاه‌های کش، لیست بلیت مسافر، محوطه اسکله، نمازخانه و… دیدن کرد و در هر کدام از این بخش‌ها با مسئولان و متصدیان مربوطه  گفت‌وگو کرد.

براساس این گزارش، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در اثنای این بازدیدها با جمعی از پرسنل این اسکله که خواسته‌ها و پیشنهاداتی داشتند، به طور جداگانه دیدار و ضمن بررسی مسائل و مشکلات آنه،ا دستوراتی به مسئولان ذیربط صادر نمود.

برخورد مناسب با مسافران و ارائه مطلوب خدمات به مسافران از مهم ترین‌توصیه‌های علی درویش‌پور به مدیران و مسئولان ذیربط در اسکله مسافری شهید ذاکری قشم بود که در این بازدید مورد تاکید وی قرار گرفت.

گفتنی است، علی درویش‌پور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم را در این بازدید امیرآبادی مدیر حوزه مدیرعامل، هادی نعیمیان مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه، حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل و یاسر روزپیکر مدیر بندر مسافری شهید ذاکری سازمان منطقه آزاد قشم همراهی می‌کردند.

لازم به ذکر است، در اسکله مسافری شهید ذاکری قشم افزون بر ۴۰شناور روزانه به طور متوسط  مجموعا چهارهزار مسافر را بین قشم-‌بندرعباس، قشم-‌جزیره هرمز و قشم-‌جزیره لارک به صورت رفت و برگشت جابه‌جا می‌کنند.