مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در نشست شورای ورزش اظهار داشت:

ضرورت تبدیل جزیره کیش به الگویی موفق برای ورزش کشور

اولین نشست شورای ورزش کیش با هدف بررسی و تصویب شیوه‌نامه این شورا، با حضور مهدی کشاورز رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار گردید.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این نشست، با اشاره به نگاه ویژه سازمان متبوع خود در دوره جدید مدیریتی به موضوع گردشگری ورزشی و ضرورت ساماندهی هر چه بهتر هیات‌های ورزشی این منطقه اظهار داشت: طی چند ماه اخیر نشان داده‌ایم که موضوع ورزش برایمان مهم است و به دنبال خلق اتفاقات جدید و بکر در حوزه ورزش کیش هستیم.

مهدی کشاورز با تاکید بر اینکه ورزش جزیره کیش باید به الگویی موفق برای ورزش کشور تبدیل شود، افزود: متاسفانه تاکنون از ظرفیت‌های طبیعی و ناب جزیره کیش برای برگزاری رویدادهای بزرگ ورزشی ملی و بین‌المللی استفاده نشده است و خوشبختانه برگزاری این نوع رویدادهای به طور جدی در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته که به زودی اطلاع‌رسانی کامل در مورد این رویدادها انجام خواهد شد.

وی در ادامه، بر ضرورت تشکیل منظم جلسات شورای ورزش کیش تاکید کرد و گفت: ورزش، موضوعی فرابخشی است و سیاستگذاری این بخش ضرورتا باید با مشارکت ذی‌نفعان فعالان این حوزه صورت گیرد. از این‌رو در تدوین شیوه‌نامه جدید این شورا، تلاش شد جایگاهی ویژه برای نمایندگان منتخب هیات‌های ورزشی و برخی صاحب‌نظران ورزشی کیشوند پیش‌بینی گردد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پایان به برنامه جامع این سازمان در جهت توسعه گردشگری ورزشی اشاره کرد و خاطرنشان نمود: در جزیره کیش همه شرایط و زیرساخت‌ها برای یک تحول بزرگ در حوزه ورزش و گردشگری فراهم است و به زودی شاهد اتفاقاتی متفاوت نسبت به گذشته در جزیره کیش خواهیم بود.

شایان ذکر است، در پایان اولین نشست شورای ورزش سازمان منطقه آزاد کیش، شیوه‌نامه این شورا تصویب شد و مقرر شد پنج هیات ورزشی به نمایندگی از هیات‌های ورزشی جزیره کیش، بر‌اساس انتخاباتی که هفته آتی برگزار خواهد شد، به جمع اعضای شورای ورزش اضافه شوند.