مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس تاکید کرد:

ضرورت تداوم اقدامات صورت گرفته جهت پیشگیری از کرونا در ارس

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در نشست ستاد مبارزه با کرونای این سازمان، ضمن تقدیر از زحمات جهادگران عرصه تولید و سلامت، بر لزوم تداوم اقدامات صورت گرفته جهت پیشگیری از شیوع کرونا تاکید کرد.

به گزارش فرینا، محسن نریمان در این نشست که با حضور معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد ارس تشکیل شد، با اشاره به اقدامات انجام گرفته توسط بخش‌های مختلف و مشارکت همگانی درخصوص مبارزه با شیوع ویروس کرونا گفت: شرط موفقیت در مبارزه با کرونا تداوم اقدامات صورت گرفته می‌باشد.

وی تاکید کرد: ماسک و مواد ضدعفونی کننده تولیدی داخل محدوده باید به میزان کافی برای استفاده ارسوندان در اختیار فروشگاه‌ها و داروخانه‌های منتخب قرار گیرد و مدیریت بازرگانی ارس کنترل و نظارت مستقیم و مستمر بر آن داشته باشد.

نریمان افزود: بنا بر تصمیمات گرفته شده، مقرر شد درمانگاه تخصصی ارس تا شانزدهم فروردین‌ماه جهت ارائه خدمات درمانی به ارسوندان به فعالیت خود ادامه دهد‌.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در ادامه با تاکید بر تدوام اعمال محدودیت درخصوص چادرزنی و جلوگیری از اقامت در محدوده منطقه آزاد ارس افزود: ضروری است طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به جد در دستورکار نیروهای حراست سازمان و سایر عوامل زیربط قرار گیرد و همچنین از حضور مردم در تفرجگاه‌های داخل محدوده ممانعت به عمل آید.

گفتنی است، در این نشست گزارشی از اقدامات انجام گرفته در راستای مقابله با شیوع کرونا توسط معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد ارس ارائه شد‌.