سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد:

ضرورت تسریع در تکمیل پروژه‌های در دست اجرا در جزیره قشم

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در سومین روز کاری خود، از بخش‌های مختلف برج دوقلو آلفابت قشم بازدید و ضمن مشاهده آخرین وضعیت ساخت این بخش‌ها، با مدیران این پروژه گفت‌وگو و بر ضرورت تسریع عملیات اجرایی و اتمام آن و همه پروژه‌های مشابه در قشم تاکید کرد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، افشار فتح‌الهی در این بازدید که جمعی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم وی را همراهی می‌کردند، با حضور در طبقات مختلف این دو برج ۱۸طبقه، از نزدیک نحوه به‌کارگیری مصالح و ابزار ساخت آنها را بررسی و توصیه‌ها و راهنمایی لازم را به مدیران این پروژه ارائه نمود.

براساس این گزارش، این دو برج که در راستای قرارداد مشارکت با سازمان منطقه آزاد قشم در شمال شهر قشم جنب باغ موزه گیاه‌شناسی توسط شرکت گروه بین‌المللی آلفابت در دست احداث است، مشتمل بر دو برج ۱۸طبقه و دو ساختمان جانبی دوطبقه است که برج غربی و ساختمان جانبی آن متعلق به سازمان منطقه آزاد قشم و برج شرقی و ساختمان جانبی آن متعلق به شرکت گروه بین‌المللی الفابت است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در این بازدید، خواستار احصاء و مشخص شدن موانع و مشکلات اجرایی این پروژه شد و گفت: به سرعت این موانع و مشکلات را احصاء کنید تا با رفع آنها، این پروژه را هرچه زودتر به اتمام برسانیم.

فتح‌الهی با اشاره به اینکه مشکلات و موانع بخش مربوط به سازمان منطقه آزاد قشم در این پروژه به سرعت مرتفع می‌شود، بر همدلی و همکاری این سازمان با بخش خصوصی تاکید کرد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در این بازدید با حضور در طبقات بالای مشرف به دریا این برج، آخرین وضعیت طرح‌ها و اماکن اطراف آن را نیز بررسی و خواستار تعیین تکلیف آنها شد.

گفتنی است؛ پروژه ساخت این دو برج با ۴۰هزار مترمربع زیربنا در دست اجراست و تاکنون افزون بر ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

برج دوقلو آلفابت در ورودی غربی شهر قشم به فاصله ۱۵۰متری از دریا و در ارتفاع ۷۰متری از سطح آب‌های آزاد مشرف به شهر قشم در دست ساخت است و هر کدام از این برج‌ها شامل ۱۸طبقه بوده و علاوه بر دو ساختمان جانبی آن، دارای آمفی تئاتر، فروشگاه‌های تجاری، سالن‌های کنفرانس و رستوران نیز است.

این برج دوقلو در شمال قشم جنب باغ موزه گیاه‌شناسی در دست احداث بوده و از شمال به آب‌های خلیج فارس در ساحل قشم و از سه جهت دیگر مشرف به شهر قشم است.