سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد:

ضرورت حمایت و حفظ شان خانواده معظم شهدا خصوصا شهیدان راه سلامت

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در آیین رونمایی از نامگذاری بلوار شهید طیبه صادقیان شهید راه سلامت در جوار بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم، بر تکریم جایگاه همه شهدا ازجمله شهدای راه سلامت تاکید کرد و گفت: شهدای راه سلامت در حساس‌ترین شرایط جامعه یعنی دوران کرونا که مردم نیازمند خدمات فوری درمانی بودند، از جانشان گذشتند، ولی هرگز وظیفه‌شان را فراموش نکردند.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، دکتر افشار فتح‌الهی دراین آیین که خانواده این شهید، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم، مدیر بیمارستان پیامبر اعظم(ص) و جمعی از معاونان، مشاوران و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشتند، افزود: ارزش کار این عزیزان که حتی جان خانواده‌شان نیز در اجرای این وظایف به خطر افتاده بود، آنقدر بالا است که نامگذاری این بلوار به نام یکی از این شهدای عزیز، حداقل کاری است که می‌توانیم برای این قهرمانان واقعی انجام دهیم.

وی، این اقدام سازمان منطقه آزاد قشم را جاودانه کردن نام این قهرمانان خواند و اظهار داشت: این نامگذاری برای تبدیل کار این شهید به یک الگو بر مبنای اخلاق اسلامی و جاودانه کردن آن صورت گرفته است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با دلجویی و تفقد خانواده شهید طیبه صادقیان، بر ضرورت حمایت و حفظ شان خانواده معظم همه شهدا خصوصا شهیدان راه سلامت تاکید کرد و خاطرنشان نمود: این شهدا در راه رضایتمندی مردم از جان خود گذشتند و ما همه وظیفه داریم بازماندگان این عزیزان را هرگز فراموش نکنیم.

براساس این گزارش، بلوار شهید طیبه صادقیان شهید راه سلامت در مجاورت بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم به طول یک کیلومتر با عرض ۱۸ تر به علاوه ۳٫۵متر باغچه و فضای سبز و ۷متر پیاده‌رو توسط مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم ساخته شده و به بهره‌برداری رسیده است.

گفتنی است، مرحومه طیبه صادقیان ۴۵ساله، سوپروایزر و عضو کادر درمان بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم بود که در اسفندماه سال گذشته به علت مبتلا شدن به بیماری کووید‌۱۹ ناشی از ویروس کرونا در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به عنوان مدافع سلامت، آسمانی شد.