فرودگاه بین‌المللی پیام، یاری‌رسان به اقتصاد کشور/ حمایت از فرودگاه پیام در دستورکار مجلس و سازمان هواپیمایی کشوری

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از فرودگاه فتح و فرودگاه بین‌المللی پیام که با حضور مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌ها برگزار شد، گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده تقریبا تمام هواپیماهای بزرگ کشوری می‌توانند در فرودگاه بین‌المللی پیام بنشینند. به گزارش اخبار آزاد مناطق، محمدرضا رضایی‌کوچی افزود: از […]

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از فرودگاه فتح و فرودگاه بین‌المللی پیام که با حضور مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌ها برگزار شد، گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده تقریبا تمام هواپیماهای بزرگ کشوری می‌توانند در فرودگاه بین‌المللی پیام بنشینند.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، محمدرضا رضایی‌کوچی افزود: از لحاظ کیفیت باند، ترمینال‌ها و دیگر مسائل فنی این فرودگاه ظرفیت‌های بالایی دارد؛ طبیعی است که این فرودگاه از لحاظ پدافند غیرعامل و اقتصاد مقاومتی کمک زیادی به اقتصاد کشور می‌کند.

رضایی‌کوچی گفت: اعتقاد داریم همه نیازها و امکانات پروازها در اینجا مهیاست و سازمان هواپیمایی کشور نیز درخواست حمایت جدی از تقویت این فرودگاه به عنوان فرودگاه مسافربری دارد.

وی افزود: در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز اعتقاد داریم که باید از فرودگاه پیام حمایت کنیم. بسیاری از پروازها در ترافیک فرودگاه مهرآباد معطل می‌شوند و باید از این فرودگاه با توجه به سرمایه‌گذاری سنگینی که انجام شده، حمایت شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به سانحه سقوط هواپیمایی بوئینگ‌۷۰۷ ارتش در فرودگاه فتح اشاره کرد و گفت: در حال بررسی جعبه سیاه هستیم. آنچه در شرایط فعلی می‌توان گفت، این است که خلبان به هر دلیلی باند پیام و فتح را اشتباه گرفته ولی قبل از شنیدن اطلاعات جعبه سیاه نمی‌توان نظری در این مورد داد.