مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس اظهار کرد:

فعال‌سازی سامانه‌هایGIS، سرمایه‌گذاری و فروشگاهی در منطقه آزاد ارس

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از فعال‌سازی سامانه‌ الکترونیک املاک و شهرسازی(GIS)، سامانه سرمایه‌گذاری و سامانه فروشگاهی در این منطقه خبر داد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، مجید کیانی، الکترونیکی بودن فرآیندهای اداری مرتبط با کسب و کارهای صنعتی و خدماتی را از مهم‌ترین ملاک‌های ارزیابی میزان توسعه یافتگی و سهولت کسب و کارها دانست و اظهار داشت: در راستای ایجاد دولت الکترونیک و اجرای سیستم پنجره واحد در ارس و با تکیه بر سرمایه‌گذاری‌های انجام یافته در زیرساخت‌های الکترونیک منطقه، به‌زودی، سامانه‌های الکترونیک املاک و شهرسازی(GIS)، سامانه سرمایه گذاری و سامانه فروشگاهی در ارس فعال خواهد شد.

وی افزود: امروز ما به دلیل فعال نبودن این سامانه و عدم به‌روزرسانی فرآیند‌های اداری در سازمان منطقه آزاد ارس با مراجعات زیاد مخاطبین عام و خاص مواجه هستیم که باید در کمترین زمان از طرف مدیریت‌های مربوطه راهکارهای لازم اندیشیده شود.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در پایان با تاکید بر اینکه شخصا بر روند راه‌اندازی سامانه‌ها نظارت خواهم کرد، خاطرنشان نمود: ضروری است واحدهای مرتبط در راه‌اندازی سامانه‌ها، دقت و سرعت لازم را در وارد کردن اطلاعات داشته باشند و این موضوع مورد توجه جدی مسئولین امر قرار گیرد.