قدردانی مرتضی بانک از مدیریت و تیم راه‌اندازی درگاه خدماتی مناطق آزاد و ویژه

مشاور رئیس‌جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، امروز شنبه (10خردادماه) در حاشیه نشست شورای معاونین و مشاورین دبیرخانه شورایعالی، با اهدای لوح از مدیریت و تیم راه‌اندازی درگاه خدماتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی قدردانی کرد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق به نقل از فرینا، در متن پیام تشکر مرتضی بانک از محمدامین الله‌داد مدیر پنجره واحد آمده است:

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

جناب آقای محمدامین الله‌داد

دبیر محترم کمیته راهبردی  فناوری اطلاعات و  مدیر پروژه پنجره واحد

با سلام

همانطور که می‌دانید مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در کشور ما با ماهیتی متفاوت از سرزمین اصلی و با هدف بومی‌سازی مدل‌های پیشرفته تعاملات اقتصادی دنیا راه‌اندازی شده است تا پیشران و الگوساز چابک‌سازی و فرآیندمحوری قرار گیرند و بتوانند موجبات ارتقاء جایگاه ایران در عرصه‌های نوین بین‌المللی را فراهم آورند.

امروز مفتخرم که به همت جنابعالی و مجموعه همکاران محترمتان و با به ثمر نشستن تلاش سه ساله «درگاه خدماتی  مناطق آزاد و ویژه اقتصادی» استقرار یافته است و ماحصل آن شفاف‌سازی عملکرد، یکپارچه‌سازی ارائه خدمات، حذف چرخه‌های انحصارطلبی و واسطه‌گری، ایجاد پویایی و بهبود در فضای کسب و کار این مناطق با برخط‌سازی فرآیندهاست که به دنبال آن تسریع و تسهیل در امور سرمایه‌گذاران، فعالین اقتصادی و بهبود ذینفعان مناطق را در پی خواهد داشت. از آنجا که پیاده‌سازی دولت الکترونیک از منویات رهبر معظم انقلاب (مد‏ظله‏ العالی) و نیز یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید است، قطعا تحقق این مهم در مناطق آزاد موفقیت بزرگی به شمار می‌آید که مرهون خدمات جنابعالی و همکارانتان می‌باشد.

مطمئنا ایجاد فضای امن سرمایه‌گذاری در سال جهش تولید از نزدیکترین و ملموس‌ترین دستاوردهای این سامانه‌ها می‌باشد که می‌توانند پس از دریافت نتایج قابل قبول، به سایر نقاط کشور نیز تسری یابد.

بر خود لازم می‌دانم از همت بلند و صادقانه جنابعالی که با تلاش‌های مستمر و برنامه ریزی‌های انجام شده یکی از خدمات ماندگار و تاثیرگذار در کشور را به ثمر نشانده‌اید عمیقا و صمیمانه قدردانی نمایم؛ توفیقات روزافزون جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم‌.

گفتنی است؛ فاطمه آمره مدیر توسعه و تحول اداری دبیرخانه شورایعالی، صدیقه توکل، حامد قلی‌زاده و حسین مسافر از دیگر اعضای تیم راه‌اندازی درگاه خدماتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی هستند که از سوی دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفتند.